czwartek, 30 kwietnia 2020

Podsumowanie kwietnia 2020


Kwiecień nie nastrajał pozytywnie. Nadal sporo czasu spędzałam w domu, a wychodziłam tylko w naglących potrzebach. Jednak dzięki większej ilości wolnego czasu mogłam poświęcić go na czytanie/słuchanie audiobooków oraz oglądanie filmów, jak i kilka innych przyjemności, na które wcześniej nie znalazłam chwili :). Jednak tutaj serdecznie zapraszam Was na moje podsumowanie czytelniczo-filmowe kwietnia. 




Kwiecień książkowo

- liczba przeczytanych książek: 12
- łączna liczba stron: 4 366

W kwietniu postawiłam na audiobooki. Udało mi się ich wysłuchać aż dwanaście, a niektóre z nich to prawdziwe perełki, do których chciałabym w przyszłości jeszcze powrócić. Na pewno na szczególną uwagę zasługuje "Druga szansa" Katarzyny Bereniki Miszczuk, seria "Ogród Zuzanny", która potrafiła poprawić mi nastrój w tym ciężkim okresie, jak i "Statystycznie rzecz biorąc, (...)" po której nie spodziewałam się aż tak dużej dawki pozytywnej energii. Natomiast do książek Blanki Lipińskiej wracać nie zamierzać. Zaspokoiłam swoją ciekawość, jednak nie jest to do końca literatura dla mnie.



Kwiecień filmowo

- liczba obejrzanych filmów: 12
Niestety w przypadku filmów znalazło się wiele przeciętnych tytułów. O niektórych produkcjach chciałabym zapomnieć, że je w ogóle widziałam i żałuję, że poświęciłam na nie swój czas. Inne naprawdę mnie bardzo mocno rozczarowały, a tego się po nich nie spodziewałam, a mowa tu głównie o "Historii małżeńskiej".


Mam nadzieję, że jakoś trzymacie się w tych trudnychczasach. Jeśli udało Wam się trafić na jakieś książkowe albo filmowe, czy też serialowe perełki to koniecznie dajcie mi znać! Z chęcią zapoznam się z Waszymi najlepszymi wyborami na spędzenie wolnego czasu.

2 komentarze:

  1. Piękny wynik czytelniczy. Ja pobiłam swój rekord 15 książek przeczytałam. Filmów też sporo obejrzałaś...u mnie w czasie świąt tylko 3 czy 4 i tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Mi chyba nigdy nie udało się przeczytać 15 książek w ciągu miesiąca. Chociaż ze swojego wyniku, zarówno pod względem książkowym jak i filmowym, jestem również ogromnie zadowolona :).

      Usuń

Related Posts with Thumbnails