czwartek, 2 kwietnia 2020

'Hotel Transylwania' (Hotel Transylvania, 2012) - film






W Hotelu Transylvania potwory mogą odpocząć z daleka od ciekawskich ludzkich oczu. Gospodarzami hotelu są Hrabia Dracula oraz jego 118-letnia córka Mavis, zachowująca się dokładnie tak, jak inne nastolatki. Kiedy Mavis łamie świętą zasadę potworów polegającą na unikaniu kontaktów z ludźmi, wprowadza tym samym w ruch łańcuch wydarzeń, które zagrażają hotelowi Transylwania i egzystencji potworów.







     Na rozluźnienie napięcia często działają na mnie animacje. Już od jakiegoś czasu miałam ochotę na obejrzenie "Hotelu Transylwania", więc wykorzystałam moment i zabrałam się za ten tytuł. Niestety nie zrobił na mnie aż tak dużego wrażenia jak się spodziewałam...
     Hotel Transylwania to miejsce w którym odpocząć mogą potwory, miejsce do którego wstępu nie mają ludzie. Jednak gdy na horyzoncie pojawia się Jonathan życie Draculi i jego 118-letniej córki Mavis staje na głowie. Dziewczyna zaczyna przeżywać pierwsze rozterki miłosne a jej ojciec musi stawić czoła nowym wyzwaniom. Od animacji oczekuję, że będzie ona zachwycać zarówno tych młodszych jak i starszych widzów, dając możliwość miłego spędzenia wspólnego czasu. Jednak w tym przypadku ja nie jestem aż tak zachwycona. Co prawda było kilka zabawnych momentów, czasem pojawiał się uśmiech na mojej twarzy lecz nic ponadto. Nie było aż tak wielu sytuacji, które mogłyby zmusić do przemyślenia swoich zachowań. Tylko na końcu było coś co mogłoby przekazywać pewne wartości, jednak dla mnie to za mało. Ani mnie nie bawiła w tak dużym stopniu jak bym się spodziewała, ani nie ma tak dobrego przesłania. Dla mnie jest to po prostu poprawna animacja, dobra dla zabicia czasu, jednak nic ponadto.
     Niestety "Hotel Transylwania" to moje rozczarowanie. Po tylu zachwytach dotyczących tej animacji z którymi się spotkałam spodziewałam się czegoś lepszego. Wątpię abym wspominała ją ciepło przez dłuższy czas. Jest to według mnie produkcja, ot tak do obejrzenia, lecz i szybkiego zapomnienia...
     Moja ocena: 5/10.

2 komentarze:

  1. Ta bajka jest tak głupia, że aż fajna. Lubię od czasu do czasu do niej powrócić.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails