sobota, 29 czerwca 2019

Stosik książkowy Q2/2019

Mam wrażenie, że moje postanowienie aby kupować mniej książek nie do końca udaj mi się zrealizować. Choć z każdym miesiącem chciałabym czytać więcej pozycji niż do mnie przybywa nie zawsze mi się to udaje. Czasu jakby coraz mniej a tytułów na które mam ochotę coraz więcej. Jednak nie przedłużając zapraszam Was na mój 'bookhaul' z drugiego kwartału 2019 roku.


BIBLIOTEKA


"Noc Kupały" Katarzyna Berenika Miszczuk [LINK]
"Zakręty losu. Braterstwo krwi" Agnieszka Lingas-Łoniewska [LINK]
"Zakręty losu. Historia Lukasa" Agnieszka Lingas-Łoniewska [LINK]

Wreszcie udało mi się dorwać w bibliotece drugi tom z serii Kwiatu paproci. Chciałabym jak najszybciej zacząć następną część, jednak patrząc na to ile czasu jest już przetrzymana nie wiem czy nie będę musiała zakupić całej serii...  



Zakupy własne - KSIĄŻKI PAPIEROWE


"Mam na imię Jutro" Damian Dibben [LINK]
"Dzieci krwi i kości"
"Alyssa i czary" A. G. Howard
"Alyssa i obłęd" A. G. Howard
"Niedźwiedź i słowik"
"Dziewczyna z wieży"


"Welcome to Spicy Warsaw" Patrycja Strzałkowska [LINK]
"Tak cię straciłam" Jenny Blackhurst [LINK]
"Ta druga" Michelle Frances [LINK]
"Krwawa pomarańcza" Harriet Tyce
"Rytmatysta" Brandon Sanderson
"Nigdy cię nie opuszczę" J. L. Butler


"Czerń i purpura" Wojciech Dutka
"Kocie oko" Margaret Atwood
"Córka zegarmistrza" Kate Morton
"Pragnienie"
"Reguła 5 sekund" Mell Robbins
"Perfumy. Stulecie zapachów"
"Doktor Żywago"


"Inna kobieta"
"Muza koszmarów"
"Wiedźma morska"


"Zły król" Holly Black
"Siedem śmieci Evelyn Hardcastle"
"Serce jak lód" Karin Slaughter


"Save me"
"I że cię nie opuszczę" [LINK]
"W żywe oczy" JP Delaney


"Umorzenie" Remigiusz Mróz [LINK]
"Chodzi lisek koło drogi" Hanna Greń
"Tysiąc idealnych nut"


"Osobliwość ciszy"
"Dziewczynka z atramentu i gwiazd"
"Potęga irracjonalności. Ukryte siły, które wpływają na nasze decyzje"


"Mroczniejszy odcień magii" V. E.
"Zgromadzenie cieni" V. E.
"Wyczarowanie światła" V. E.


[LINK]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails