niedziela, 9 czerwca 2019

'Gru, Dru i Minionki' (Despicable Me 3, 2017) - film









Balthazar Bratt, były dziecięcy gwiazdor, wymyśla plan zdominowania świata. Gru wraz z rodziną muszą mu w tym przeszkodzić.











     Uwielbiam Minionki, choć chyba teoretycznie powinnam być za stara na tego typu sprawy. Jednak animacje z nimi związane zawsze wprowadzają mnie w dobry nastrój. Ostatnio udało mi się wreszcie obejrzeć również "Gru, Dru i Minionki". Ta notka będzie krótka, zwięzła i postaram się aby byłą na temat,
     Gru wyrusza na nową misję. Jednak nieoczekiwana wiadomość o bracie bliźniaku wprowadza lekkie zamieszanie. Jak na porządną animację przystało nie brakuje tu wartkiej akcji, zabawnych sytuacji, które spodobają się zarówno młodszym jak i tym trochę starszym odbiorcom. Mając prawie trzydzieści lat na karku bardzo miło spędziłam czas podczas seansu. Historia z którą mamy tu do czynienia może i nie wniesie zbyt wiele do życia przeciętnego zjadacza chleba, nie znajdziemy zbyt wielu nachalnych moralizatorskich pogadanek. Prawdopodobnie nie potrafię być obiektywna w przypadku tego filmu, jednak moim zdaniem ma on swój urok i nie mogę narzekać tu na nudę. Dubbing polski przyzwoicie zrobiony, każda postać bardzo dobrze została ukazana. Również dobór muzyki bardzo mi odpowiadał, gdyż współgrała ona z tym co się w danym momencie działo na ekranie.
     "Gru, Dru i Minionki" to animacja, dzięki której byłam w stanie zrelaksować się i odprężyć po całym tygodniu pracy. Możliwe, że kiedyś ponownie obejrzę ten tytuł ponownie, choć nie jest to najlepsza część z tego uniwersum.
     Moja ocena: 7/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails