sobota, 22 czerwca 2019

'Chyba na pewno ty' (Always Be My Maybe, 2019) - film









Słynna szefowa kuchni i małomiasteczkowy muzyk, kiedyś bardzo sobie bliscy, po 15 latach znów się spotykają — ale ich różne style życia utrudniają odrodzenie się uczucia.










     Przy ostatnich dość wysokich temperaturach poczułam potrzebę na obejrzenie czegoś lekkiego i niezobowiązującego. Po niektórych przebitkach filmu "Chyba na pewno ty" które rzuciły mi się w oczy miałam nadzieję, że spełni on moje niezbyt wygórowane oczekiwania.
     Dwójka przyjaciół z dzieciństwa po wielu latach 'rozłąki' znów się spotyka. Każde z nich prowadziło trochę odmienne życie, a zderzenie dwóch światów może okazać się bolesne. Jednak czy uczucie zwycięży? Jak na komedię romantyczną mamy tu typowy schemat - coś tam pomalutku się dzieje, następuje trudna sytuacja, główni bohaterowie się kłócą by w końcu się pogodzić i żyć długo i szczęśliwie. Znajome prawda? Choć może to być 'zaskakującym' zdradzeniem zakończenia również tutaj mamy tego typu historię. Pomimo, że nie przepadam za komediami romantycznymi, zazwyczaj one bardzo mnie drażnią, to w tym przypadku było jednak znośnie. Muszę przyznać, że o dziwo całkiem dobrze mi się oglądało tę produkcję.
     Gra aktorska była według mnie przeciętna. Postacie były bardzo dobrze obsadzone, aktorzy pasowali do swoich ról jednak czegoś mi tu zabrakło. Jedynie Ali Wong, wcielająca się Sashę była w stanie w pełni udźwignąć swoją rolę. Jednak nawet znany wielu widzom Keanu Reeves nie wypadł tak dobrze jak można by się tego spodziewać. Przynajmniej ja miałam większe oczekiwanie wobec tak znanego nazwiska.
     "Chyba na pewno ty" to film idealny na lato, który umili czas. Historia nie jest zbyt zobowiązująca i ambitna, ale jako 'odmóżdżacz' sprawdza się naprawdę idealnie. Wątpię bym miała ochotę zobaczyć ten tytuł ponownie, jednak żałuję i nie mam poczucia kompletnie straconego wolnego czasu.
     Moja ocena: 5/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails