czwartek, 2 lipca 2020

'Hotel Transylwania 3' (Hotel Transylvania 3: Summer Vacation, 2018) - film





Tym razem Paka Draka wybierze się na ekskluzywne wakacje. Będą podróżować luksusowym potwornym statkiem. W końcu od codziennej pracy w Hotelu Transylwania trzeba kiedyś odpocząć. Czas na spokojne żeglowanie i korzystanie ze wszystkich dobrodziejstw statku - od upiornych zawodów w siatkówkę przez egzotyczne wycieczki aż po relaksujące opalanie pod światłem księżyca. Ale wakacje ze snów szybko stają się wakacjami z koszmarów, kiedy Mavis spostrzega, że Drac zakochał się w tajemniczej pani kapitan statku. Ericka ukrywa niebezpieczny sekret, który zagraża gatunkowi potworów.




     Niedawno oglądałam część pierwszą oraz drugą "Hotelu Transylwania", więc przyszedł wreszcie czas obejrzeć również na tę trzecią. Miałam nadzieję, że z każdą kolejną będzie znacznie lepiej. Niestety ta nie zrobiła na mnie aż takiego wrażenia, jak się spodziewałam...
     Tym razem Drakula z rodziną oraz innymi potwornymi przyjaciółmi spędzają wspólnie wakacje na statku. Choć wszystkie udogodnienia mają u siebie na miejscu to jednak przyszedł wreszcie czas by odpocząć od własnej pracy. Jednak nieoczekiwane zło które na nich czyha może pokrzyżować ich wypoczynek. Niestety sama fabuła w tym przypadku była dla mnie nieco bardziej przewidywalna niż w części drugiej. Nie było tu zbyt wielu sytuacji, które by mnie zaskoczyły przekazem czy jakąkolwiek formą, dzięki której byłabym w stanie bardziej delektować się przedstawianą treścią. Co prawda było kilka momentów, dzięki którym pojawił się na mojej twarzy uśmiech, lecz nie było tu zbyt wiele żartów przez które można by zrywać boki ze śmiechu. Ot po prostu przyjemna treść, dzięki której możemy trochę się odprężyć i miło spędzić czas, jednak nie pozostanie w mojej pamięci na dłużej.
     "Hotel Transylwania 3" to według mnie dość przeciętna animacja. Spodziewałam się po niej czegoś trochę lepszego. Jak dla mnie jest to po prostu tytuł, który można obejrzeć i dobrze spędzić czas, lecz nic ponadto. Wątpię abym miała ochotę do niego powrócić, gdyż znam wiele innych tego typu produkcji, które potrafią lepiej bawić i nieść wartości dla różnych grup wiekowych.
     Moja ocena: 5/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails