wtorek, 31 sierpnia 2021

Podsumowanie sierpnia 2021

 
Sierpień był dla mnie dość intensywnym miesiącem w którym nastąpiło u mnie trochę zmian w życiu prywatnym, w szczególności tych pozytywnych :). Choć czekały na mnie nowe wyzwania miałam również ogromną fazę na czytanie i wykorzystywałam każdą wolną chwilę na zapoznawanie się z przeróżnymi pozycjami w różnej formie. Natomiast ostatnio nie miałam w ogóle ochoty na oglądanie filmów, co możecie zauważyć w tym podsumowaniu, jednak kilka seriali przykuło moją uwagę na trochę dłużej. Nie przedłużając serdecznie zapraszam Was na moje podsumowanie czytelniczo-filmowe sierpnia.
 
 
 
 
Sierpień książkowo
 
- liczba przeczytanych książek: 20
- łączna liczba stron: 7 964
 
W sierpniu trafiłam na kilka rozczarowujących pozycji, takich jak "Ukochany wróg" czy "Red, White & Royal Blue". Jednak znalazło się również kilka perełek, czyli cała 'Trylogia Zimowej Nocy' od Katherine Arden, reportaż Swietłany Aleksijewicz pt. "Czarnobylska modlitwa. Kronika przyszłości" czy poradnik "Jak myśleć o sobie dobrze? O sztuce akceptacji i życiu bez lęku" Stefanie Stahl. Dzięki różnorodności byłam w stanie poznać wiele ciekawych pozycji, dzięki którym miło spędziłam swój wolny czas i przy większości nie żałuję, że sięgnęłam po dane tytuły.
 
 
Sierpień filmowo
 
- liczba obejrzanych filmów: 0
 
Tak jak wspomniałam we wstępie, ostatnio w ogóle nie miałam ochoty na oglądanie filmów, więc odpuściłam sobie ten "obowiązek" i skupiłam się na książkach oraz serialach :). Nie żałuję!
 
 
 
Mam nadzieję, że Wasz sierpień był udany. I jeśli udało Wam się trafić ostatnio na jakieś perełki to podzielcie się tytułami - z chęcią się z nimi zapoznam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails