poniedziałek, 29 czerwca 2020

Stosik książkowy Q2/2020

Kolejny kwartał dobiega końca więc najwyższy czas przyznać się do tego co nowego w ostatnich trzech miesiącach pojawiło się na mojej półce. Przyznam, że choć pozycji jest wiele to dawno nie udało mi się ich zakupić na tak dobrych warunkach. Jak wiadomo pandemia nadal trwa a w księgarniach można było dorwać książki w naprawdę niskich cenach. Nie przedłużając serdecznie zapraszam na moje nowości :).



Zakupy własne - KSIĄŻKI PAPIEROWE


"Maresi" Maria Turtschaninoff
"Naondel" Maria Turtschaninoff
"Listy Maresi" Maria Turtschaninoff
"Wierzyliśmy jak nikt" Rebecca Makkai
"Lekarstwo dla duszy" Justyna Kopińska



"Honor. Opowieść ojca, który zabił własną córkę" Lene Wold
"Księżyc z peweksu. O luksusie w PRL" Aleksandra Boćkowska
"Można wybierać. 4 czerwca 1989" Aleksandra Boćkowska
"Kocie chrzciny. Lato i zima w Finlandii" Małgorzata Sidz
"Na marne" Marta Sapała



E-BOOKI


"Maryla z zielonego wzgórza" Sarah McCoy
"Fabryka lalek" Elizabeth Macneal
"Była sobie rzeka" Diane Setterfield



"Zakon drzewa pomarańczy" Samantha Shannon
"Vengeful. Mściwi" V. E. Schwab
"Ekstradycja" Remigiusz Mróz



"Co nas (nie) zabije. Największe plagi w historii ludzkości" Jennifer Wright
"Niszcz, powiedziała" Piotr Rogoża
"Mistrzynie kamuflażu. Jak piją Polki" Magda Omilianowicz



"Kratki się pani odbiły" Jacek Galiński
"Między mną a czereśnią" Paola Peretti
"Sieć Alice" Kate Quinn



"Dlaczego nikt nie widzi, że umieram. Historie ofiar przemocy psychicznej" Renata Kim
"Łowca posagów" Daisy Goodwin
"W szponach szaleństwa" Agnieszka Lingas-Łoniewska



"Polak sprzeda zmysły" Konrad Oprzędek
"Aż do śmierci" Daria Górka
"Kraj nie dla wszystkich. O szwedzkim nacjonalizmie" Wiktoria Michałkiewicz



"Szczelina" Jozef Karika
"Szklany klosz" Sylvia Plath
"Tajemnica dorożki" Fergus Hume



"Drugie podejście" Christine Riccio
"Telefonistka" Gretchen Berg
"Wy(sz)czekana miłość" Joanna Szarańska



To by było na tyle. Niektóre książki w formie elektronicznej udało mi się dorwać za jedynie 1zł (słownie: jeden złoty). Dzięki stronie upolujebooka udało mi się faktycznie upolować niektóre tytuły w naprawdę śmiesznie niskich cenach i te pozycje na które dość długo polowałam wreszcie mam na swoim czytniku. A co u Was ostatnio pojawiło się nowego na półkach?

2 komentarze:

  1. U mnie dawno nic nowego nie pojawiło się na półce:) Z chęcią przeczytałabym "Kartki się pani odbiły" bo czytałam pierwszą część :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę powstrzymać się trochę od kupowania nowych książek ;). A co do powieści Jacka Galińskiego to mam nadzieję, że mi się spodoba!

      Usuń

Related Posts with Thumbnails