niedziela, 30 grudnia 2018

Stosik książkowy Q4/2018

Mam wrażenie, że od stycznia do września udawało mi się zapanować nad moim szałem kupowania nowych książek. Jednak musiało się to na mnie odbić i w te ostatnie trzy miesiące nakupowałam tyle pozycji, że już brakuje mi pomysłów jak układać je na moich półkach. Całe szczęście znaczna część z tych książek to prezenty imieninowe, urodzinowe i te znalezione pod choinką :). Polecam zrobić sobie kubek gorącej herbaty/kawy i serdecznie zapraszam do lektury!


BIBLIOTEKA


"Konklawe" Robert Harris [RECENZJA]



"Fartowny pech" Olga Rudnicka [RECENZJA]
"Syn" Philipp Meyer [RECENZJA]



Zakupy własne - KSIĄŻKI PAPIEROWE


"Tancerze burzy"
"Bratobójca"
"Głosząca kres"
"Nibynoc"
"Bożogrobie"




"Runa" Vera Buck [RECENZJA]
"Przebudzenie" Anna Hope
"Wszystko co lśni" Eleanor Catton
"Mały przyjaciel" Donna Tartt

Jeden z tych tytułów, czyli "Przebudzenie" to zakup pod wpływem impulsu, na który udało mi się namówić pewną bliską mi osobę. Co do reszty - spotkałam się z tyloma pozytywnymi opiniami, że musiałam je mieć na swojej półce, żeby w najbliższym czasie je przeczytać. "Runę" już mam za sobą i mi się na prawdę podobała!



"Lissy"
"Będzie bolało" Adam Kay
"Tajemnice zamku" Lucinda Riley
"Polska odwraca oczy" Justyna Kopińska
"Z nienawiści do kobiet" Justyna Kopińska

O konkursie z książką "Lissy" prawdopodobnie słyszała większość z czytelników. Mi się niestety nie udało przeczytać jej 'na czas'. Właściwie to nadal się za nią nie zabrałam lecz mam nadzieję, że w 2019 roku mi się to uda :). "Czy Bóg wybaczy siostrze Bernadetcie?" już kiedyś czytałam, jednak była w pakiecie z drugą książką autorki, więc kto wie czy do niej jednak nie powrócę skoro już mam ją w wersji papierowej?



"Alienista" Caleb Carr
"Miasteczko Surrender" Caleb Carr
"Obywatel Coke. Kapitalizm według Coca Coli"
"Szczurołap"




"Wszystkie r@ndki Stelli Grey_"
"Jak znaleźć faceta w wielkim mieście"
"Krwawe morze" Maria Paszyńska
"Cień sułtana" Maria Paszyńska
"W dół" Tim Johnston

W znanym dyskoncie z owadem w nazwie była promocja "3 za 2" a książki tylko po 9,99 i ja oczywiście nie mogłam się im oprzeć. Niektóre tytuły bardziej znane, inne mniej, a jeszcze kolejne mało zachęcające, lecz czasem mam potrzebę w swoim życiu by przeczytać coś bardzo lekkiego i do tego celu były one kupione.



"Kochaj" Regina Brett
"Decyzja" Charlotte Link
"Bastion" Stephen King

Promocja "-50% na drugą książkę" w sklepie Świat książki do którego zaszłam robiąc wstępnie zakupy świąteczne przekonała mnie. Myślałam, że któryś z tych tytułów będzie prezentem, jednak wszystkie zostały ze mną :).



"NIEznajomi"
"Czarownice nie płoną"
"Zanim pozwolę Ci wejść"
"Zabójcza biel"
"Dziewczyna w niebieskim płaszczu"



"Iskra światła" Jodi Picoult
"Skradzione małżeństwo"
"Bez serca" Marissa Meyer
"Obca w świecie singli" Krystyna Mirek
"Kształt wody"
"Dziewczyna na klifie"
"Miłość i co dalej?"
"Ocean na końcu drogi" Neil Gaiman



"Ta dziewczyna"
"Niewyjaśnione okoliczności"
"Zgadnij kto"
"Jak się nie rozstać, a jeśli się rozstać, to jak?"
"Drzewo anioła"





E-BOOKI


"Kontratyp" Remigiusz Mróz [RECENZJA]
"Zostawiłeś mi tylko przeszłość" Adam Silvera
"Kredziarz"



"Adam"
"Złe towarzystwo"






"Dziewczyna z dzielnicy cudów"
"Akuszer bogów"
"Diabelski młyn"



"Dwór skrzydeł i zguby"
"Dwór szronu i blasku gwiazd"
"Fashion Victim"






"Marzyciel"
"Dygot" Jakub Małecki
"Senność" Jakub Małecki



"Randka"
"Prezent"
"Surogatka"



"Ginekolodzy"
"Tylko jedno kłamstwo"
"Obserwuję cię"



"Wszystkie nasze obietnice" Colleen Hoover
"Without Merit" Colleen Hoover
"Posłuszna żona"



"Outsider" Stephen King
"Nie ufaj nikomu"
"Nie całkiem białe Boże Narodzenie"



"Geekerella"
"Córka króla moczarów"
"Tatuażysta z Auschwitz"










"Trzej muszkieterowie"
"Jedyna historia"
"365 dni cudowności. Księga wskazań pana Browne’a"
"Wojna bogów"
"Bunt starych bogów"
"Nikt nie idzie" Jakub Małecki
"Mistrz i Małgorzata"



2 komentarze:

  1. O rany, zaszalałaś! Ja przez cały rok nie nazbierałam tylu tytułów. :) Kilka z nich czytałam, ale wiele chętnie podebrałabym od Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całę szczęście część z tych tytułów to prezenty na trzy okazje które się ostatnio u mnie skumulowały :). I w przyszłym roku prawdopodobnie będę sprzedawać kilka książek do których już nie będę powracać, więc kto wie - może akurat trafi się coś co byś chciała.

      Usuń

Related Posts with Thumbnails