wtorek, 11 grudnia 2018

'Zamiana z księżniczką' (The Princess Switch, 2018) - film









Zwyczajna cukiernik z Chicago i przyszła księżniczka, które wyglądają jak bliźniaczki, postanawiają przed świętami zamienić się życiami.










     Już niestety od kilku lat mam problem aby "poczuć magię świąt". Nie jestem pewna czy to kwestia wieku, pogody czy innych czynników w życiu prywatnym, które nie zawsze sprzyjają miłej atmosferze. W tym roku postanowiłam dość wcześnie postarać się w jakiś sposób wkręcić w świąteczny klimat i obejrzałam jedną z nowości na platformie Netflix - "Zamiana z księżniczką".
     Stacy prowadzi w Chicago pełną pasji cukiernię. Jej zdolności w tym kierunku są niebotyczne i splot pewnych zdarzeń powoduje, że bierze ona udział w prestiżowym konkursie cukierniczym, na którym spotyka księżniczkę wyglądającą bliźniaczo podobnie jak ona. Choć plakat tego filmu krzyczał do mnie, że będzie to stworek coś na kształt komedii romantycznych za którymi nie przepadam, moim zdaniem jest to otulająca historia, która potrafi rozgrzać serducho. Nawet wątki romantyczne nie były tak irytujące i pompatyczno-płaskie wywołujące odruch wymiotny. Było kilka sytuacji, które były jednak zbyt cukierkowe i przesadzone, lecz mój odbiór tej historii jest raczej pozytywny.
     Gra aktorska - w przypadku tego filmu chyba najbardziej spodobała mi się najmłodsza obsada. Jednak dorośli również całkiem nieźle sobie poradzili. Choć nie pałam miłością do odtwórczyni roli Stacy/Lady Margaret Delacourt, czyli Vanessy Hudgens, to całkiem dobrze się ją tu oglądało. Swoje postacie odegrała przyzwoicie, lecz nadal nie pałam wobec niej uwielbieniem. Natomiast męska część jakoś tak bardzo przeciętnie tu wypadła, przez co sama nie wiem co mam do końca o nich myśleć.
     "Zamiana z księżniczką" to przyjemna produkcja, która umili czas i może choć trochę dzięki niej poczujemy przez chwilę Święta. Było miło, lecz nie zrobiła na mnie aż tak ogromnego wrażenia, abym miała kiedyś ochotę obejrzeć ją ponownie.
     Moja ocena: 6/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails