niedziela, 30 grudnia 2018

Podsumowanie grudnia 2018


Nie jestem pewna czy tylko ja się cieszę, ale na prawdę z ogromną ulgą kończę ten miesiąc a zarazem 2018 rok. Z wielką nadzieją patrzę na nadchodzący okres i mam nadzieję, że będzie dobrze. Przechodząc jednak do podsumowania miesiąca to wygląda ono następująco.


Grudzień książkowo

- liczba przeczytanych książek: 7
- łączna liczba stron: 2940 

O niektórych książkach chciałabym jak najszybciej zapomnieć, niektóre mam nadzieję, że pozostaną w mojej głowie jak najdłużej wraz z pozytywnymi emocjami jakie we mnie wywołały podczas lektury. Jednak każdy z tych tytułów w pewien sposób coś we mnie pozostawił. Obym tylko na przyszłość wyciągnęła z nich lekcję :).


Grudzień filmowo

- liczba obejrzanych filmów: 5
Były lepsze jak i gorsze filmy, które widziałam w tym miesiącu, jednak żaden z nich nie był aż tak bardzo zły, że miałabym ochotę w ogóle wymazać go z pamięci. Warta uwagi jest moim zdaniem animacja "Sing". Jak dla mnie jest ona cudowną historią, która może nauczyć czegoś zarówno młodszych oraz tych trochę starszych widzów. Jak nie jestem fanką musicali w jakiejkolwiek formie, to ta produkcja chwyciła mnie za serducho!
A jak Wam minął grudzień? U mnie już niebawem podsumowanie całego roku. Będzie trochę o tych najlepszych tytułach - książkowych i filmowych, jak i tych, które w ogóle nie przypadły mi do gustu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails