czwartek, 27 września 2018

Stosik książkowy Q3/2018

Zebrało mi się dość sporo nowych książek w mojej biblioteczce w przeciągu ostatnich trzech miesięcy. Zapraszam Was zatem na całkiem pokaźny stosik książkowy. 

Biblioteka:




"Nefrytowa szpilka" Joanna Miszczuk [RECENZJA]




"Najgłupszy anioł" Christopher Moore
"Moja siostra... czy ja?" Ann Morgan
"Ostatni pasażer" Manel Loureiro


Większość pozycji z biblioteki udało mi się przeczytać. Jedynie "Moja siostra... czy ja?" mnie przerosła i przez styl pisania nie byłam w stanie jej skończyć. Bardzo rzadko odkładam niedokończone książki, lecz tutaj sobie odpuściłam... Natomiast recenzja "Ostatniego pasażera" i "Najgłupszego anioła" mam nadzieję, że pojawi się już niebawem.



Zakupy własne:



"Cudowny chłopak" R. J. Palacio
"The Call II. Inwazja" Pedar O'Guilin
"Teatr złoczyńców" M. L. Rio
"Spętani przeznaczeniem" Veronica Roth
"Drażliwe tematy" Neil Gaiman


"Inwazja" Wojtek Miłoszewski
"Farba" Wojtek Miłoszewski
"Kirke" Madeline Miller [RECENZJA]
"Stop prawa" Brandon Sanderson
"Cienie tożsamości" Brandon Sanderson
"Żałobne opaski" Brandon Sanderson


"Harry Potter" cała seria J. K. Rowling


Starałam ograniczyć się zakupy książek w wersji papierowej ale jak widać po załączonych zdjęciach - nie udało mi się to ;). Chyba najbardziej cieszy mnie cała seria Pottera, którą mam w przepięknych twardych oprawach. Mam niecny zamiar niebawem powrócić do dzieciństwa i po raz już nie wiem który przeczytać ten cykl jeszcze raz.



E-booki:


"Trup na plaży" Aneta Jadowska
"Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" Leslye Walton


"Okrutna pieśń" Victoria Schwab [RECENZJA]
"Mroczny duet" Victoria Schwab [RECENZJA]
"Żmijowisko" Wojciech Chmielarz


"Hashtag" Remigiusz Mróz [RECENZJA]
"Och, Elvis!" Marika Krajniewska
"Mów mi katastrofa!" Magdalena Wala

Jak widać również jest u mnie dość pokaźna liczba nowych e-booków. Czytania mam na najbliższy czas bardzo dużo a i tak kuszą kolejne tytuły...


Pozostaje mi mieć nadzieję, że kiedyś minie mi ten szał zakupów książkowych. A jeśli nie - będę musiała chyba dokupić nowy regał aby to wszystko pomieścić :)! Mam nadzieję, że Wam również udało się upolować ciekawe tytuły w ostatnim czasie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails