sobota, 29 września 2018

Podsumowanie września 2018


Kolejny miesiąc zleciał nawet nie jestem pewna kiedy. Marzy mi się okres bardzo spokojny, wręcz nudny, choć nie jestem pewna kiedy to może u mnie w najbliższym czasie nastąpić. W końcu ostatnie lata były dość intensywne :).


Wrzesień książkowo

- liczba przeczytanych książek: 5
- łączna liczba stron: 2 056

Niestety we wrześniu żadna z przeczytanych przeze mnie książek nie była na tyle wybitna abym mogła rozpamiętywać ją przez dłuższy czas. Było miło ale wątpię abym powróciła do któregoś z tych tytułów ponownie.


Wrzesień filmowo

- liczba obejrzanych filmów: 5
Pod względem filmowym było znacznie lepiej. Powróciłam do znanych polskich klasyków, dzięki czemu choć dwa tytuły mogę Wam polecić z czystym sercem, a mianowicie "Miś" oraz "Rozmowy kontrolowane" :).


A jak Wam minął wrzesień?

2 komentarze:

Related Posts with Thumbnails