wtorek, 4 września 2018

'Naomi and Ely's No Kiss List' (2015) - film






 


Naomi (Victoria Justice) i Ely (Pierson Fode) znają się od dziecka i są bratnimi duszami. Ely jest homoseksualistą, więc przyjaciele tworzą listę chłopaków, z którymi nie mogą się spotykać. Lista przez wiele lat chroniła ich przyjaźń, do momentu, gdy oboje zakochują się w tym samym chłopaku.








     Wrzesień zaczął się miło, gdyż weekendem :). Choć lata szkolne mam już dawno za sobą miałam ochotę zrelaksować się i odprężyć przez nadchodzącym tygodniem. Mój wybór padł na film "Naomi and Ely's No Kiss List". Nie spodziewałam się żadnej ambitnej produkcji, lecz to co tutaj dostałam niekoniecznie spełniło moje oczekiwania...
     Naomi i Ely przyjaźnią się od dziecka, razem dorastali i znają się na wylot. Jako, że chłopak jest gejem przyjaciele tworzą listę osób, z którymi nie mogą się spotykać. Z samego opisu miałam nadzieję, że dostanę lekką historię, dzięki której oderwę się od własnych problemów. Choć są tu poruszane ważne tematy, akceptacja samego siebie czy osoby o innej orientacji to zostało to w raczej słaby sposób pociągnięty. Miała to być między innymi komedia, a sytuacji pasujących do tego gatunku jest tu jak na lekarstwo. Ani razu nie pojawił się na mojej twarzy uśmiech a humor nie wpisał się do końca w moje gusta. Również wątpliwym elementem są dla mnie wątki dramatu, lecz prędzej to jestem w stanie dostrzec niż komedię...
     Gra aktorska niestety nie zrobiła na mnie wrażenia. Ani główni bohaterowie, ani postacie drugoplanowe nie były w pełni dobrze zagrane, albo chociaż tak abym mogła napisać coś pozytywnego. Niestety było wiele sytuacji niczym z "Trudnych spraw", gdzie nie znajdziemy wysokiego kunsztu aktorskiego.
     Podczas seansu tego filmu strasznie się wynudziłam. Albo nie był to po prostu dobry czas na tę produkcję, albo po prostu nie trafił on w moje gusta. Wierzę, że znajdą się osoby, które docenią ten tytuł, lecz w tym momencie ja nie należę do tego grona.
     Moja ocena: 3/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails