środa, 27 czerwca 2018

Stosik książkowy Q2/2018

Pierwsze pół roku 2018 roku niebezpiecznie zbliża się ku końcowi, a ostatni stosik książkowy był pod koniec marca... Nazbierało się u mnie dość sporo nowych pozycji na mojej półce. Bez zbędnego przedłużania zapraszam na 'moje' nowości :).


 Biblioteka:


"Central Park" Guillaume Musso [RECENZJA]


"Dżozef" Jakub Małecki [RECENZJA]


"Zostaw mnie" Gayle Forman [RECENZJA]


"Jedno małe kłamstwo" K. A. Tucker (mam nadzieję, że recenzja już niebawem :))
"Pułapka uczuć" Colleen Hoover [RECENZJA]

W przypadku książek z biblioteki to w tym kwartale jestem zadowolona, gdyż wszystkie, które wypożyczyłam udało mi się przeczytać. Wcześniej brałam niektóre książki "jak leci", a teraz moje polowania były bardziej przemyślane, choć i tak niektóre pozycje wpadły mi w ręce dość niespodziewanie :).


Prezenty:


"Ona to wie" Lorena Franco
"Dom w Riverton" Kate Morton
"To" Stephen King
"Rzeczy ulotne" Neil Gaiman

Całe szczęście są jeszcze w moim otoczeniu, które wiedzą, że najlepszym prezentem, nawet jeśli bez okazji, są książki :). Mam nadzieję, że jeszcze w tym roku uda mi się przeczytać te książki - albo chociaż połowę!


Zakupy własne - papierowe:


"Zostań, a potem walcz" John Boyne
"Cień matki" Diane Chamberlain
"Jedno z nas kłamie" Karen M. McManus [RECENZJA]
"Tryjon" Melissa Darwood
"Dawca przysięgi. Tom II" Brandon Sanderson

Zakupy poczynione na arosie. Przyznam, że jestem przywiązana do tego dyskontu, gdyż zawsze książki przychodzą w bardzo dobrym stanie, a są często w bardzo niskich cenach. 

"Istota zła" Luca D’Andrea
"Dasz radę. Ostatnia rozmowa" Joanna Podsadecka, Jan Kaczkowski
"Grunt pod nogami" Jan Kaczkowski

Przypadkowo natrafiłam do stacjonarnego Dedalusa na Nowym Świecie w Warszawie. Jak to ja - nie mogłam wyjść bez kupna kolejnych nowych książek. Chyba najbardziej jestem zadowolona z książek ks. Jana Kaczkowskiego - zapłaciłam jedynie 13 złotych za sztukę :)!

W maju odbyły się również Warszawskie Targi Książki, na których byłam po raz pierwszy. Również tam zakupiłam kilka książek, jednak wpis z ogólnych wrażeń oraz zdobyczy książkowych możecie znaleźć pod tym LINKIEM.


Zakupy własne - e-booki:


"Mirror mirror" Cara Delevinge, Rowan Coleman
"Najmądrzejszy w pokoju" Thomas Gilovich, Lee Ross
"More happy than not. Raczej szczęśliwy niż nie" Adam Silvera

Każda z tych pozycji w jakiś sposób mnie zainteresowała i mam nadzieję, że nie zawiodę się lekturą :). Kto wie - może kiedyś zainwestuje w pozycję papierową, jeśli któraś z nich mnie na tyle zachwyci.



Konkurs:



"Pięć" Marika Krajniewska
"Białe noce" Marika Krajniewska
"Okno" Marika Krajniewska
"Za zakrętem" Marika Krajniewska
"Schronisko" Marika Krajniewska

Chyba po raz pierwszy w życiu udało mi się wygrać w konkursie książki. I to dość nietypowym konkursie, gdyż organizowanym przez mały lokal niedaleko mnie, gdzie można kupić pyszne 'pieczywko' :). 


Jeśli Wam udało się upolować coś ciekawego to dajcie znać w komentarzu.

2 komentarze:

Related Posts with Thumbnails