poniedziałek, 21 maja 2018

Warszawskie Targi Książki 2018

W tym roku po raz pierwszy udało mi się pójść na Warszawskie Targi Książki. W poprzednich latach oglądałam jedynie relacje różnych osób z tego wydarzenia, jednak tym razem pojawiłam się tam również i ja. Byłam tylko jednego dnia, a dokładnie w sobotę, jednak jak na pierwszy raz nie żałuję, że się wreszcie wybrałam na ten event chociażby tylko na kilka godzin.

Zasadniczo nie miałam konkretnych planów. Wiedziałam, że będą tłumy - i faktycznie przy tych bardziej znanych autorach tworzyło się bardzo duże zbiorowisko a kolejki ogromnie się ciągnęły. Momentami było to na tyle uciążliwe, że spokojne przejście pomiędzy stoiskami było prawie niemożliwe. Co prawda nie stałam w żadnych kolejkach do autorów, to przechodząc obok wydawało mi się, że wszystko przebiega w miarę kulturalnie :). Jeśli jednak było inaczej to możecie mnie poprawić i opisać swoje perypetie.

Najbardziej jestem zadowolona z książek, które zakupiłam. Na niektóre z nich polowałam już od jakiegoś czasu, a udało mi się je zakupić podczas tego wydarzenia na przecenach, w miarę rozsądnej cenie.

A oto moje Targowe zdobycze:


"Żyć jak kot!"
"Głos serca" Jodi Picoult
"Życie bez Ciebie" Katie Marsh
"Na wschód od Edenu" John Steinbeck

Najbardziej cieszę się z powieści Steinbecka oraz Picoult. Mam nadzieję, że się nie zawiodę tymi pozycjami, gdyż mam co do nich ogromne oczekiwania.



"Dziewczyny chcą się zabawić"
"Grace i Grace" Margaret Atwood
"Emocjonalne SOS. Jak uleczyć negatywne emocje" Dr




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails