sobota, 19 maja 2018

'Lavender' (2016) - film










Zmagająca się z amnezją fotografka odkrywa stare pęknięcia na swojej czaszce i postanawia wyjaśnić niedającą jej spokoju przerażającą tajemnicę z dzieciństwa.









     Film "Lavender" zaintrygował mnie swoim opisem na tyle, że postanowiłam go jak najszybciej obejrzeć. Nie słyszałam o tej produkcji zbyt wiele zanim go obejrzałam, jednak dałam mu szansę z nadzieją, że odkryję nową perełkę. Choć nie zrobił na mnie ten film jakiegoś ogromnego wrażenia to i tak uważam, że jest o nim stanowczo za cicho.
     Jane od lat pasjonuje się fotografią, mając swoją obsesję odnośnie starszych domów. W skutek traumatycznych przeżyć zmaga się ona z amnezją, lecz stara się uporać z demonami przeszłości. Jak to bywa w przypadku filmowych thrillerów akcja bardzo powoli nabiera tempa, aby pod koniec zaskoczyć nas swoim zakończeniem. Sam pomysł na fabułę bardzo mi się spodobał, jednak wykonanie nie jest już jakoś rewelacyjne, zapierające dech w piersiach. Najbardziej przeszkadzała mi muzyka, która w zbyt oczywisty sposób miała budować napięcie. Zamiast pomagać, raczej psuła cały nastrój. W tym filmie niestety było to ogromnie irytujące, a momenty w których została ona wykorzystana niekoniecznie były na tyle emocjonujące aby siały grozę.
     Gra aktorska - niestety mam mieszane odczucia odnośnie tego aspektu filmu. Według mnie większość aktorów występujących w tej produkcji zagrała bardzo nierówno. Były momenty zarówno dobrze odtworzone, jak i te mniej zadowalające, zalatujące trochę drętwością. Nazwisko żadnego z aktorów nic mi nie mówiło i w zasadzie nie wiedziałam czego mogę oczekiwać. Niestety dostałam taką trochę nijakość, która niczym szczególnym się nie wyróżnia na tle innych produkcji.
     Pomimo niektórych negatywnych aspektów całość wspominam raczej dobrze. Nie żałuję, że obejrzałam ten film, a nawet całkiem miło spędziłam swój czas podczas seansu. Niestety nie jest to zbyt ambitne i rewelacyjne kino, choć i tak uważam, że warto było to obejrzeć.
     Moja ocena: 6/10.

2 komentarze:

Related Posts with Thumbnails