czwartek, 31 maja 2018

Podsumowanie maja 2018


Maj minął mi stanowczo zbyt szybko. Jednak pod względem blogowym uważam ten miesiąc za bardzo udany :). Jak dotąd w tym roku jest to najlepszy miesiąc pod względem przeczytanych książek oraz obejrzanych przeze mnie filmów.


Maj książkowo

- liczba przeczytanych książek: 7
- łączna liczba stron: 3176

Największe oczekiwania miałam co do pozycji "Shantaram". Niestety jest ona dla mnie ogromnym rozczarowaniem. Po tylu zróżnicowanych opiniach miałam nadzieję, że wzbudzi ona we mnie więcej emocji. Bardzo się cieszę, że udało mi się wreszcie w tym miesiącu przeczytać "Dżozefa" Jakuba Małeckiego - według mnie naprawdę warto sięgnąć po tę powieść!


Maj filmowo

- liczba obejrzanych filmów: 7

Pod względem filmowym maj był bardzo zróżnicowany. Udało mi się zobaczyć zarówno produkcje, które wywarły na mnie ogromnie pozytywne wrażenie ("Opiekun" oraz "Nie jestem łatwy"), jak i takie do których nigdy w życiu nie zamierzam powracać ("Dom otwarty" czy też "Ziomalki"). Nie zabrakło również zwykłych umilaczy czasu, które miło się oglądało ale niebawem już o nich prawdopodobnie nie będę pamiętać. Wszystkie te produkcje dostępne są na platformie Netflix, gdyż wreszcie w tym miesiącu postanowiłam przetestować za darmo ten portal.



W maju odbyły się również Warszawskie Targi Książki, na których w tym roku pojawiłam się po raz pierwszy. Pojawiłam się tylko jednego dnia, a mianowicie w sobotę, 19 maja, ale wspomnienia pozostaną ze mną na długo. Post z moimi wrażeniami oraz zdobyczami książkowymi z tego wydarzenia możecie już zobaczyć na blogu pod tym LINKIEM. Mam nadzieję, że w przyszłym roku również uda mi się wybrać na WTK.

Mam nadzieję, że maj u Was był równie pozytywnym miesiącem jak u mnie :). Jeśli byliście na Targach to opowiedzcie jakie macie wrażenia.

8 komentarzy:

  1. U mnie też maj był niezwykle pozytywny. Czerwiec szykuje się za to jeszcze bardziej intensywny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pomimo intensywności będzie również udany :).

      Usuń
  2. Też niejednokrotnie mam tak z bardzo zachwalanymi powieściami, że kompletnie mnie nie przekonują. Świetny wynik. Zaczytanego czerwca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) u mnie w maju rządzili "Spętani przeznaczeniem" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wrażenia? Zastanawiam się nad zakupem tej książki, choć tom 1 nadal czeka na swoją kolej :).

      Usuń
  4. Ja przeczytałam 6 książek, najbardziej przypadła mi do gustu "Był sobie szczeniak Ellie" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokochałam inne powieści Camerona, dlatego też muszę sięgnąć również i po tę :).

      Usuń

Related Posts with Thumbnails