piątek, 11 maja 2018

'Ziomalki' (Dude, 2018) - film










Cztery przyjaciółki przygotowują się do ważnych zmian w życiu — i palą mnóstwo zielska — podczas dwóch ostatnich tygodni liceum. 










     Lekki, łatwy i przyjemny film na babski wieczór? W pewnym sensie produkcja pt. "Ziomalki" może się do tego nadawać, choć to głównie zależy od tego czego dokładnie oczekujecie i w jakim wieku jesteście...
     Lily, Chloe, Amelia oraz Rebecca to cztery przyjaciółki, przygotowujące się do ważnego wydarzenia w ich życiu, czyli zakończenia liceum. Nie są to jednak typowe działania mające na celu udany koniec ostatniego roku w danej szkole, lecz balowanie na całego ze wszelkiego rodzaju używkami. Miał to być film łączący w sobie elementy komedii oraz dramatu, lecz nie było tutaj zbyt wielu zabawnych scen. Już dużo więcej śmiechu miałam ze znajomymi gdy wydurniałyśmy się podczas seansu. Możliwe, że nie jestem docelowym odbiorcą tego filmu, ewentualnie nie mam poczucia humoru, przez brak którego nie potrafiłam docenić żartów, które nieudolnie(?) próbował nam zaserwować reżyser ze swoją zgrają pomocników. Odnoszę wrażenie, nie wiem czy słusznie, że jest to film o młodzieży dla zbuntowanych nastolatków i małych rebeliantów.
     Ga aktorska nie zachwyciła mnie. Żadna z postaci nie została w pełni idealnie, obsadzona, a aktorzy niestety nie wcielili się w swoje role w przekonujący sposób. Było tutaj zbyt wiele sytuacji kompletnie nieadekwatnych do wieku bohaterów a sposób ich odegrania jeszcze bardziej pogłębił tę dysproporcję.
     Moim zdaniem ten film nadaje się jedynie jako tło do spotkań towarzyskich, a nie jako główna atrakcja. Gdybym miała sama go oglądać to prawdopodobnie wyłączyłabym to cudo już po pierwszych dziesięciu minutach. Powracać do tego tytułu nie zamierzam, a dość wysoka ocena wynika chyba jedynie z dobrego towarzystwa jakie miałam podczas jego oglądania.
     Moja ocena: 4/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails