piątek, 29 czerwca 2018

Podsumowanie czerwca 2018


Dziś już mamy przedostatni dzień miesiąca. Wątpię aby udało mi się jeszcze skończyć czytać książkę czy obejrzeć film, dlatego też podsumowanie tego miesiąca już dzisiaj :).


Czerwiec książkowo

- liczba przeczytanych książek: 6
- łączna liczba stron: 2272

W tym miesiącu przeczytałam lepsze i gorsze książki. Jednak to "A ja żem jej powiedziała..." oraz "Wielkie kłamstewka" pozostaną w mojej głowie na dłużej :).


Czerwiec filmowo

- liczba obejrzanych filmów: 6
Najlepszy film - "Tallulah". Zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie i nadal wspominam tę produkcję. Natomiast najgorszym stworem była "Ibiza" - moim zdaniem ten film nie powinien w ogóle powstać.


A jak Wam minął ten miesiąc? Mi ciężko uwierzyć, że czerwiec zaraz się skończy, a pierwsza połowa roku już za nami.

2 komentarze:

  1. Gratuluję wyników! :) Jestem zadowolona ze swoich wyników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). A to, że jesteś zadowolona ze swoich wyników to chyba najważniejsze :)!

      Usuń

Related Posts with Thumbnails