niedziela, 28 lutego 2021

Podsumowanie lutego 2021

 

 
 
Luty choć jest najkrótszym miesiącem w roku to był dla mnie bardzo intensywny i dość... dziwny. Nie wiem jak inaczej mogłabym określić minione dni, które pod wieloma względami mnie zaskoczyły. Jednak nie przedłużając serdecznie zapraszam Was na moje podsumowanie czytelniczo-filmowe lutego. Oj działo się - jestem bardzo zadowolona ze swojego wyniku :)!
 
 
 
 
 
Luty książkowo
 
- liczba przeczytanych książek: 8
- łączna liczba stron: 2 700
 
Jak widać narzekać nie mogę. Znalazło się tu kilka książek, które zrobiły na mnie naprawdę dobre wrażenie, a każda z nich jest całkowicie od siebie różna. Według mnie godne polecenia są na pewno trzy tytuły: "Wysoko wrażliwi (...)", "Niszcz, powiedziała" oraz "Dywan z wkładką". Jednak znalazła się również jedna pozycja, która brzmiała obiecująco a stała się niestety niewypałem - a przynajmniej ja nie znalazłam tam tego, czego się spodziewałam, czyli "10 sposobów na zołzę w pracy". Więcej informacji o tym co mnie zachwyciło lub rozczarowało w tych pozycjach znajdziecie w ich recenzji na moim blogu.
 
 
Luty filmowo:
 
- liczba obejrzanych filmów: 8
 
Tutaj też osiągnęłam jak na mnie niezły wynik, z którego jestem naprawdę zadowolona. Znalazło się kilka gorszych i lepszych tytułów. Na pewno na uwagę zasługuje film "O wszystko zadbam" - będę naprawdę dobrze go wspominać. Co do tych gorszych to niestety polskie komedie romantyczne nie trafiły do końca w mój gust, choć też nie były aż tak złe jak mogłabym się spodziewać.
 
A jak Wam minął luty? Mam nadzieję, że jakoś się trzymacie i udało Wam się trafić na jakieś perełki w tym miesiącu. 

1 komentarz:

Related Posts with Thumbnails