niedziela, 21 lutego 2021

'Miłość do kwadratu' (2021) - film

 

 
 
 
 
 
 
"Miłość do kwadratu" to komedia romantyczna o prowadzącej podwójne życie nauczycielce Monice. Pewnego dnia (podczas sesji zdjęciowej jako modelka Klaudia) poznaje ona popularnego flirciarza o imieniu Enzo. Spotkanie to rozpoczyna skomplikowany wzór na miłość, do którego nie przygotowała ich żadna lekcja.
 







     Choć Walentynki już za nami, zdecydowałam się obejrzeć film pt. "Miłość do kwadratu". Niewiele słyszałam opinii na jego temat, lecz miałam cichą nadzieję, że może uda mi się trafić na perełkę wśród polskich komedii romantycznych. Niestety tym razem się nie udało, choć nie było też tak bardzo źle jak na moją niechęć do tego gatunku.
     Monika wiedzie podwójne życie - w tym prawdziwym pracuje w szkole jako nauczycielka, mając za szefa strasznie toksycznego gbura, natomiast dorabia również jako modelka Klaudia by podreperować budżet i wspomóc finansowo swojego ojca. Podczas jednej z sesji zdjęciowych poznaje popularnego flirciarze Enzo. Pomimo początkowej niechęci wobec siebie zaczyna rodzić się między nimi uczucie. Jednak wyjawienie prawdy może okazać się trudniejsze niż przypuszczała... Niestety ta historia w takim kształcie jak została ukazana  w tym filmie nie do końca była tym czego oczekiwałam. Miałam nadzieję, że zostanie położony większy nacisk na elementy komedii, a dostałam po prostu romans z namiastką dramatu, bez żadnych zabawnych sytuacji. Podczas seansu niestety nie uśmiechnęłam się ani razu, a potrzebowałam czegoś co nieco poprawi mi nastrój. Choć niektóre ujęcia mogą zachwycać, tak niestety całokształt nie do końca mnie do siebie przekonał.
     Gra aktorska na przeciętnym poziomie. Nie było źle ale nie było tu żadnej postaci nad którą mogłabym się zachwycać i być w stanie się z nią zżyć. Większość była dla mnie po prostu obojętna. Dodatkowo występujący tu Tomasz Karolak, który mam wrażenie, że wyskakuje z każdej polskiej komedii romantycznej, nie do końca był tu według mnie mocnym atutem...
     "Miłość do kwadratu" to film, który może spodoba się fanom naszych rodzimych komedii romantycznych, jednak ja nie do końca znalazłam tu to czego oczekiwałam. Gdyby było choć kilka momentów, dzięki którym bym była w stanie się uśmiechnąć i poprawić sobie nastrój po cięższym tygodniu moja ocena mogłaby być nieco wyższa.
     Moja ocena: 4/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails