poniedziałek, 30 marca 2020

Stosik książkowy Q1/2020

Moje postanowienie co do zmniejszenia ilości kupowanych książek szlag trafił już na samym początku roku. Niestety coraz to nowe interesujące tytuły w dobrej cenie pojawiały się na rynku kusząc i zachęcając do zakupu. Chociaż i tak powiedziałabym, że ilość nowych pozycji na mojej półce nie jest aż tak duża jak w przypadku gdy prezentowałam Wam stosiki z poprzednich okresów.


Zakupy własne - KSIĄŻKI PAPIEROWE


"Psie sucharki. Wszystko, co powiedziałby twój pies, gdyby umiał mówić" Maria Apoleika
"Położna z Auschwitz" Magda Knedler
"Dobre żony. Wydanie ilustrowane" Louisa May Alcott
"Czerwony rynek" Scott Carney
"Jak być paryżanką w Polsce" Natalia Hołownia



"Zima czarownicy" Katherine Arden
"Cień i kość" Leigh Bardugo
"Oblężenie i nawałnica" Leigh Bardugo
"Zniszczenie i odnowa" Leigh Bardugo
"Król z bliznami" Leigh Bardugo
"Przyszło nam tu żyć. Reportaże z Rosji" Jelena Kostiuczenko



E-BOOKI


"Królowa niczego" Holly Black
"Martwy sezon" Aneta Jadowska



"O północy w Czarobylu" Adam Higginbotham
"Dżentelmen w Moskwie" Amor Towles
"Nieznajoma" Allison Dickson



"Wielka samotność" Kristin Hannah
"Zimowy ogród" Kristin Hannah
"Nocna droga" Kristin Hannah



"Mali bogowie. O znieczulicy polskich lekarzy" Paweł Reszka
"Mali bogowie 2. Jak umierają Polacy" Paweł Reszka
"Kult" Łukasz Orbitowski 



"Ja nie mam duszy" Natalia Budzyńska
"Człowiek o 24 twarzach" Natalia Budzyńska
"Bezwład" Jessica Barry



"Bibliotekarka z Auschwitz" Antonio G. Iturbe
"Fobia" Sarah Epstein
"Dzisiaj umrzesz ty" Sue Wallman



"Normalni ludzie" Sally Rooney
"Gdzie śpiewają raki" Delia Owens
"Wielki następca" Anna Fifield



"Idealne dziecko" Lucinda Berry
"Nie patrz" Marcel Moss
"Zostań w domu" Agnieszka Pietrzyk



Choć książek może wydać się dużo to jednak wszystkie z nich kupiłam w naprawdę okazyjnych cenach. Dawno za tak sporą ilość tytułów nie zapłaciłam tak mało - więcej wolnego czasu sprzyjało wyszukiwaniu perełek w horrendalnie niskich cenach i na ogromnych promocjach. Również przez ostatnie wydarzenia na świecie wiele księgarń zrobiło bardzo ciekawe akcje, chociażby #odkrywka sklepu SQN, zachęcając w ramach akcji #zostańwdomu do obcowania z szeroko pojętą kulturą. Miałam również do wykorzystania dość sporą ilość punktów na zakupy na jednym z portali oferującymi e-booki, więc zrobiłam sobie kolejne zapasy czytelnicze na najbliższe miesiące.

6 komentarzy:

  1. Zaszalałaś. Mi się udało ograniczyć książki, ale ostatnio częściej sięgam po ebooki. Zastanawiam się nad wykupieniem abonamentu na Legimini.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście udało i się upolować te wszystkie książki w bardzo dobrych cenach :)! A Legimi na moim czytniku Kindle (który i tak uwielbiam) raczej nie da rady :(.

      Usuń
  2. Ja książek nie kupuję, ale uwielbiam bibliotekę i często korzystam z czytnika, także trochę powieści mam i wiele tytułów pokrywa się nam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po zmianie pracy niestety nie wyrabiam się w godzinach otwarcia biblioteki, chociaż też uwielbiam odwiedzać to miejsce. A które tytułu nam się pokrywają :)?

      Usuń
  3. Widzę moją cudną Grishę! :D UWielbiam całym sercem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podobała mi się "Szóstka wron" i "Królestwo kanciarzy" dlatego też jak udało mi się dorwać tę trylogię za ok. 30zł to nie mogłam przejść obok niej obojętnie :).

      Usuń

Related Posts with Thumbnails