wtorek, 31 marca 2020

Podsumowanie marca 2020


Marzec był niezbyt ciekawym miesiącem, nie tylko w moim życiu prywatnym, a nawet na całym świecie. Z wiadomych przyczyn znacznie więcej czasu spędzałam w zaciszu domowym, a na zewnątrz wychodziłam tylko gdy naprawdę zaszła taka potrzeba. Wreszcie mogłam wysprzątać całe mieszkanie na błysk, a nawet poznajdowałam zajęcia jakich bym po sobie się nie spodziewała. W całym tym szaleństwie znalazło się również trochę czasu na czytanie jak i oglądanie filmów. Serdecznie zapraszam Was na moje podsumowanie czytelniczo-filmowe marca.



Marzec książkowo

- liczba przeczytanych książek: 8
- łączna liczba stron: 3 738

Trzy książki w wersji papierowej, trzy e-booki i dwa audiobooki do których wreszcie udało mi się 'przekonać' dzięki "Jadze" Katarzyny Bereniki Miszczuk. W takim ogromnym skrócie mogę podsumować mój czytelniczy marzec :). Najgorsza książka w tym miesiącu? Dla mnie była to pozycja "365 dni" Blanki Lipińskiej, jednak więcej na jej temat możecie przeczytać w osobnej recenzji. Najlepszą natomiast w marcu mogę uznać powieść graficzną "Lżejsza od swojego cienia" autorstwa Katie Green



Marzec filmowo

- liczba obejrzanych filmów: 8
W przypadku filmów całe szczęście nie trafiłam w tym miesiącu na bardzo zły, który pretendowałby do topki tych najgorszych tego roku. Co prawda było kilka rozczarowań, jednak żaden z powyższych tytułów nie doprowadził mnie do skraju załamania nerwowego przez to co oglądam :). Natomiast największym zaskoczeniem w tym miesiącu były dla mnie aż trzy filmy i chciałabym do nich jeszcze kiedyś powrócić, a mianowicie: "Lady Bird", "Frankenweenie" oraz "The Social Network". Jeśli nie widzieliście żadnego z tych tytułów to gorąco zachęcam do nadrobienia. 


Również w marcu udało mi się dokończyć serial "Nastoletnia Maria Stuart", który pokochałam już od pierwszego odcinka pierwszego sezonu. Jeśli znacie jakieś podobne i równie dobre seriale to dajcie znać, z chęcią obejrzę kolejną wciągającą tego typu produkcję.



Jaki był marzec chyba każdy z nas wie. Pamiętajcie dbać o siebie i innych. W tym przypadku zostając w domu możemy się uratować :). Trzymajcie się i bądźcie zdrowi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails