niedziela, 29 grudnia 2019

Stosik książkowy Q4/2019

Kolejny kwartał, a co za tym idzie w tym przypadku - i ten rok, prawie za nami i nie mogło u mnie zabraknąć kolejnych nowych książek na mojej półce. Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić tym, co ostatnio u mnie się pojawiło. Bez zbędnego przedłużania serdecznie zapraszam na moje "nowości" :). 


Zakupy własne - KSIĄŻKI PAPIEROWE


"Nie odpisuj" Marcel Moss [RECENZJA]
"Noc, kiedy umarła" Jenny Blackhurst [RECENZJA]
"Co kupować by jeść zdrowo" Agnieszka Pająk
"Sekret listu" Lucinda Riley
"Kasztanowy ludzik" Søren Sveistrup [RECENZJA]



"Jak lepiej myśleć"
"Pokój motyli" Lucinda Riley
"Małe kobietki"
"Obłęd" Justyna Kopińska
"Chciwość" Marc Elsberg



"Wszystkie nasze tajemnice" Jess Ryder
"Między nami chaos"
"Dwoje do pary" Andy Jones
"#Polishbeauty. Przewodnik piękna dla Polek"




"Moja ostatnia księżna" Daisy Goodwin
"Hej mała!" Marika Krajniewska
"Nasz dom płonie"



"Był sobie pies 2" W. Bruce Cameron [RECENZJA]
"Zatrutka"
"Wyrok" Remigiusz Mróz



"Druga strona" Kim Holden
"Szeptacz" Alex North
"Sadie" Courtney Summers



"Franco" Kim Holden
"Księżniczka i fangirl" Ashley Poston



"Dwoje dochowa tajemnicy"
"Teraz zaśniesz" C. L. Taylor



"Pocałunki w Nowym Jorku"
"Tylko raz w roku" Agnieszka Lingas-Łoniewska
"Choinka cała w śniegu" Joanna Szarańska



"Byłam tu" Gayle Forman
"Mroczne dzieje Elizabeth Frankenstein"



"W niemieckim domu"
"Morderca jest wśród nas"
"PS. Kocham Cię na zawsze" Cecelia Ahern




2 komentarze:

  1. Życzę Ci zatem, aby Twoje postanowienia doszły do skutku w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails