niedziela, 29 września 2019

Stosik książkowy Q3/2019

Przeglądając ostatnio zakupione książki nie spodziewałam się, że wyszło ich aż tak dużo! Myślałam, że choć trochę udało mi się opanować moją chęć kupowania kolejnych pozycji, jednak jak widać poniżej nie za bardzo mi to wyszło... Nie przedłużając tego mojego przynudzania na wstępie serdecznie zapraszam na moje stosy książek z trzeciego kwartału 2019.


BIBLIOTEKA


"Żerca" Katarzyna Berenika Miszczuk [LINK]
"Przesilenie" Katarzyna Berenika Miszczuk [LINK]
"Zakręty losu. Nowe pokolenie" Agnieszka Lingas-Łoniewska [LINK]


"Tylko dobre wiadomości" Agnieszka Krawczyk [LINK]
"Pojedynek uczuć" Krystyna Mirek [LINK]


Jak widać, pomimo zakupów własnych, nie mogło się obyć również bez wizyt w bibliotece. Wszystkie wypożyczone pozycje udało mi się przeczytać. Niektóre bardziej a inne mniej mi się podobały. Całe szczęście żaden z tych tytułów nie okazał się całkowitą klapą o której chciałabym jak najszybciej zapomnieć.



Zakupy własne - KSIĄŻKI PAPIEROWE


"Emigracja" Malcolm XD
"Jak mniej myśleć"


"Sekret Heleny" Lucinda Riley
"Gliniany most" Markus Zusak
"Lżejsza od swojego cienia"
"Lady Killer" Tom 1 i tom 2


"Kołysanka z Auschwitz" Mario Escobar
"Komu bije Big Ben. Brytyjczycy w sosie własnym"









"A miało być tak pięknie"
"Kruche życie"
"Z miłości? To współczuję"


"Miłość i inne nieszczęścia" Agata Przybyłek
"Save you" Mona Kasten
"Save us" Mona Kasten


"Siedem szmacianych dat"
"Obce matki"
"Burza przed ciszą"


"W szpilkach od Manolo" Agnieszka Lingas-Łoniewska
"Randka z Hugo Bosym" Agnieszka Lingas-Łoniewska [LINK]
"Mister" E L James




"Obsesja" Katarzyna Berenika Miszczuk
"Paranoja" Katarzyna Berenika Miszczuk
"Uwolniona. Jak wykształcenie odmieniło moje życie"


"Listy do utraconej"
"Więcej niż słowa"
"Prawda o kłamstwach"


"Balet, który niszczy"
"Okrutne pragnienie"
"Miłość i inne rośliny mięsożerne"





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails