wtorek, 30 listopada 2021

Podsumowanie listopada 2021

 
 
 
Za chwilę skończy się listopad, który minął mi naprawdę zatrważająco szybko. Niemniej jednak był to dla mnie całkiem udany miesiąc i działo się ostatnio wiele dobrego, zarówno prywatnie jak i blogowo. Nie przedłużając serdecznie zapraszam Was na moje czytelniczo-filmowe podsumowanie listopada. Może znajdziecie tu tytuły, które Was zainteresują!
 
 
 
 
Listopad książkowo
 
- liczba przeczytanych książek: 13
- łączna liczba stron: 5 552
 
Pod względem książkowym listopad był bardzo przeciętnym miesiącem. Choć udały mi się przeczytać naprawdę sporo pozycji, to jednak żadna nie zrobiła na mnie aż tak ogromnego wrażenia, bym miała ją rozpamiętywać jeszcze długo po lekturze. Najgorszą pozycją według mnie była powieść "Ta, która zawiniła" Jane Corry i to było chyba moje największe rozczarowanie w tym miesiącu. Co do najlepszej to ciężko mi tu wybrać któryś z tych tytułów. Warta uwagi jest na pewno "Bella Germania", jednak nie jest to mój ideał o którym będę wspominać na prawo i lewo.
 
 
 
Listopad filmowo
 
- liczba obejrzanych filmów: 3
 
Filmów w listopadzie nie obejrzałam zbyt wiele, jednak każdy z nich był intrygujący i nie żałuję, że poświęciłam na nie swój czas. Wszystkie te tytuły moim zdaniem zasługują na uwagę i przypuszczam, że w przyszłości do nich powrócę. Na pewno "Gnijącą pannę młodą" chciałabym obejrzeć jeszcze raz!
 
 
Mam nadzieję, że u Was listopad minął bezproblemowo. Jeśli trafiliście na jakieś bardzo dobre tytuły to podzielcie się nimi, gdyż z chęcią się z nimi zapoznam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails