niedziela, 31 października 2021

Podsumowanie października 2021

 
 
 
Ostatnimi czasy coraz częściej przeraża mnie to jak szybko leci ten czas. Październik się już kończy i już niedługo skończy się również ten rok. Jednak pomimo, że był to dla mnie dość intensywny miesiąc udało mi się przeczytać oraz obejrzeć całkiem dużo :). Serdecznie zapraszam Was na szybkie czytelniczo-filmowe podsumowanie miesiąca.
 
 
 
 
Październik książkowo
 
- liczba przeczytanych książek: 8
- łączna liczba stron: 2 772

W październiku trafiłam na przeróżne pozycje - od tych bardziej udanych jak i po te nieco rozczarowujące. Niestety zawiodłam się powieścią "Gdyby miało nie być jutra" Agnieszki Lingas-Łoniewskiej, która była najsłabszą pozycją, którą w tym miesiącu przeczytałam. Jednak znalazło się kilka tytułów, które były dla mnie pozytywnych zaskoczeniem, a mianowicie "Matka jej córki" oraz "Rzymskie odcienie miłości". Moim zdaniem naprawdę warto zwrócić na te pozycje uwagę.
 
 
 
Październik filmowo
 
- liczba obejrzanych filmów: 8
 
Wśród filmów też znalazły się produkcje te bardziej udane, jak i te nieco mniej. Moim zdaniem szczególnie na uwagę zasługują dwa tytuły: "Szpak" oraz "Britney kontra Spears". Pozostałe niestety nie zrobiły na mnie aż takiego wrażenia i nie pozostaną w mojej pamięci na długo.
 
 
Mam nadzieję, że udało Wam się trafić na jakieś perełki w tym miesiącu. Z chęcią dowiem się co na Was zrobiło ogromnie pozytywne wrażenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails