środa, 30 czerwca 2021

Podsumowanie czerwca 2021

 
 
Mam wrażenie, że robię się przy podsumowaniach miesiąca coraz bardziej monotematyczna, gdyż ciągle mam wrażenie, że czas pędzi nieubłaganie szybko. Jeszcze niedawno był styczeń i pełna nadziei witałam nowy rok, a teraz już pół roku prawie za nami. Ostatnie upały dały mi mocno w kość i pomimo wolnego czasu, nie miałam siły na czytanie, choć i tak mój wynik jest naprawdę niezły. Serdecznie zapraszam Was na moje krótkie podsumowanie czytelniczo-filmowe czerwca.
 
 
 
 
Czerwiec książkowo
 
- liczba przeczytanych książek: 7
- łączna liczba stron: 2 632
 
W czerwcu udało mi się trafić na całkiem dobre książki. Kilka z nich co prawda nieco mnie rozczarowały, lecz znalazło się tu sporo pozycji, które naprawdę pozostaną w mojej pamięci na długo. Warte uwagi są według mnie w szczególności dwie pozycje - "Głaskologia. Faktyczne reguły motywowania i rozumienia motywacji" Brzezińskiego oraz "Z dala od zgiełku" Hardy'ego. Gorąco Wam polecam te tytuły!
 
 
 
Czerwiec filmowo
 
- liczba obejrzanych filmów: 7
 
W przypadku filmów również nie mogę narzekać. Znalazło się w tym miesiącu sporo naprawdę genialnych produkcji do których chciałabym w przyszłości powrócić. Na szczególną uwagę moim zdaniem zasługuję "Irlandczyk" oraz "Jak najdalej stąd". Co do "Sailor Moon Eternal" - dla mnie był to miły powrót do czasów dzieciństwa i przez sentyment nie mogłam przejść obok tego tytułu obojętnie. Nie żałuję poświęconego czasu na żaden z tych tytułów z listy.
 
Mam nadzieję, że Wy też trafiliście na tytuły czy wydarzenia, które na dłużej zapadną w Waszej pamięci. Jeśli tak to podzielcie się - z chęcią dowiem się co Was zachwyciło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails