wtorek, 29 czerwca 2021

Stosik książkowy Q2/2021

Pierwsza połowa 2021 roku prawie za nami a ostatni stosik był już trzy miesiące temu, więc nadszedł czas najwyższy by pokazać jakie ostatnio nowe książki pojawiły się na moich półkach. Dziś będzie zaskakująco krótko jak na mnie :). Serdecznie zapraszam!
 
 
 
BIBLIOTEKA
 

"Odwet" Claire Douglas [RECENZJA]
 
 
 
Zakupy własne - KSIĄŻKI PAPIEROWE
 
 
"Gdzieś pomiędzy wierszami" Anna Szczypczyńska
"Głos. Wojciech Mann w rozmowie z Katarzyną Kubisiowską" Wojciech Mann
"Miasto z mgły" Carlos Ruiz Zafón
"Rządy wilków" Leigh Bardugo
"Dziewiąty dom" Leigh Bardugo
 
 
 
E-BOOKI


"Czarnobylska modlitwa. Kronika przyszłości" Swietłana Aleksijewicz
"Abonent czasowo niedostępny, czyli rozwód po polsku" Katarzyna Kalicińska
"A miał być happy end" Katarzyna Kalicińska


W ciągu ostatnich miesięcy udało mi się powstrzymać od kompulsywnych zakupów książkowych. Niestety ściany nie są z gumy i pomimo 'wietrzenia' swojej biblioteczki z którym przyszło mi się ostatnio zmierzyć i sprzedawania niektórych tytułów do których jestem pewna, że już nie powrócę to i tak wciąż miejsca na nowości wydaje się być za mało. Postawiłam w przeciągu tych trzech miesięcy jedynie na tytuły na których mi zależało i jestem z siebie dumna, że aż tak bardzo nie poszalałam :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails