sobota, 24 sierpnia 2019

'Z ust do ust' (Rumor Has It…, 2005) - film







Młoda kobieta pewnego dnia odkrywa, że historia jej rodziny była kanwą powieści Charlesa Webba, na podstawie której powstał film "Absolwent". Dochodzi do wniosku, że jej babka jest słynną panią Robinson a jej prawdziwym ojcem jest szkolna miłość jej matki - pierwowzór absolwenta. Postanawia go odszukać...








     Produkcja "Z ust do ust" to ciąg dalszy prób znalezienia czegoś, dzięki czemu miło spędziłabym swój wolny wieczór bez poczucia zażenowania. Niestety również tym razem się nie udało. Mam wrażenie, że  humor amerykańskich komedii nie jest dla mnie, choć czasem zdarzają się perełki, do których ten tytuł się nie zalicza.
     Gdy Sarah przyjeżdża w swoje rodzinne strony na ślub młodszej siostry odkrywa niezbyt miłą tajemnicę. Podobno historia jej rodziny była inspiracją do powieści Charlesa Webba, która później została zekranizowana. Kobieta stara się rozwikłać tę zagadkę a to czego się dowiaduje wprowadza wiele zawirowań. I znów mamy sytuacje, gdzie sam pomysł może wydać się co dla niektórych ciekawy, jednak wykonanie leży i kwiczy. Podczas oglądania miałam wrażenie, że oglądam nieśmieszną historię zamotanej dziewczyny, która nie wie do końca czego chce. Pomimo, że film nie jest długi to oglądałam go właściwie trzy razy dłużej, bo ciągle coś innego wydawało mi się znacznie ciekawszego niż to co tutaj dostajemy.
     Gra aktorska według mnie bardzo drętwa. Nawet Jennifer Aniston, którą polubiłam w serialu "Przyjaciele", nie pokazała się tu z jak najlepszej strony. Mam wrażenie, że z każdym kolejnym filmem z jej udziałem który mam okazję obejrzeć jest coraz gorzej. Jedyną damską postacią, którą byłam w stanie docenić Katharine Richelieu, w którą wcieliła się Shirley MacLaine. Reszta aktorów wypadła w mojej ocenie dość drętwo i niezbyt przekonująco.
     Jestem zawiedziona tym filmem. Miałam nadzieję na miły wieczór, a znów dostałam żenującą amerykańską komedię, która nie przedstawiła nic nowego. Mam wrażenie, że już te same schematy nie są na moje nerwy...
     Moja ocena: 3/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails