sobota, 30 marca 2019

Stosik książkowy Q1/2019

Choć ostatni stos książkowy, który pojawił się na moim blogu był dość pokaźnych rozmiarów to i tak przez ostatnie trzy miesiące zawitały do mnie nowe książki. Pomimo, że starałam się ograniczyć zakupy, to co do niektórych tytułów jednak nie mogłam się powstrzymać... 


BIBLIOTEKA


"Szeptucha" Katarzyna Berenika Miszczuk [RECENZJA]
"Gra Endera" Orson Scott Card [RECENZJA]

Już na samym początku roku znów zawitałam do pobliskiej biblioteki. Dwie na trzy książki mi się podobały, więc to chyba całkiem dobry wynik :). Nadal poluję na kolejne tomy z cyklu "Kwiat paproci", które niestety są ciężko dostępne lub przetrzymywane przez innych czytelników...



"Zakręty losu" Agnieszka Lingas-Łoniewska [RECENZJA]

W przypadku tych książek mam niestety dość mieszane odczucia. Chyba mam ochotę sięgnąć jedynie po inne tytuły autorstwa Pani Lingas-Łoniewskiej. Gabrielle Zevin ogromnie mnie zawiodła...



Zakupy własne - KSIĄŻKI PAPIEROWE


"Imię róży" Umberto Eco
"Córka gniewu" Maria Paszyńska
"Sprzedawca początków powieści"
"Pokochaj siebie" Wayne W. Dyer
"Wysoko wrażliwi"
"Jak zbudować poczucie własnej wartości"
"Zarządzanie czasem"
"Instrukcja obsługi toksycznych ludzi"
"Luz, i tak nie będę idealna"
"Służące do wszystkiego"

Mam wrażenie, że z zakupionych tytułów wyszedł przysłowiowy "misz-masz". Trochę poradników, trochę klasyki, jak i odrobina niezobowiązującej rozrywki. Mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości uda mi się zminimalizować nieprzeczytane pozycję z tego zdjęcia.



E-BOOKI


"Ja chyba zwariuję!" Agata Przybyłek
"Wierność jest trudna" Agata Przybyłek
"Kto by się spodziewał" Agata Przybyłek



"Cztery płatki śniegu" Joanna Szarańska
"Anioł na śniegu" Joanna Szarańska


"No, Asiu!" Marika Krajniewska
"PS. Wciąż cię kocham" Jenny Han
"Piękno, które pozostanie" Ashley Woodfolk



"Klub samobójców" Rachel Heng
"Nasze małżeństwo" Tayari Jones
"Syrena i Pani Hancock"



"Kobiety nieidealne. Magda"
"Uśpione królowe" Hanna Greń
"Cień burzowych chmur" Edyta Świętek


Ostatnie trzy tytuły były w promocji na stronie woblink po 1zł z okazji Dnia Kobiet. Po prostu nie mogłam nie skorzystać :)! Choć zawsze staram wyszukać się interesujące mnie tytuły w miarę rozsądnej cenie to przy tych mój portfel był mi wdzięczny.


Patrząc na liczbę nieprzeczytanych książek zalegających na mojej półce oraz planowanych zakupów kolejnych tytułów w przyszłości chyba powinnam poświęcić swój najbliższy urlop na nadrabianie tych zaległości czytelniczych... Może kiedyś się uda :)!

2 komentarze:

  1. Te zaległości czytelnicze, wszyscy to znamy. Uwielbiam oglądać takie stosiki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa czy kiedyś uda mi się zejść do chociażby niecałych 20 nieprzeczytanych pozycji na swojej półce :D.

      Usuń

Related Posts with Thumbnails