środa, 29 grudnia 2021

Stosik książkowy Q4/2021

O ile w poprzednich miesiącach udało mi się względnie nie kupować aż tylu książek, tak ostatnio dość sporo nowych książek trafiło na moje półki. Jednak znów robiłam ogromne wietrzenie biblioteczki i aż specjalnie podliczyłam - wyszło nawet, że więcej sprzedałam czy oddałam niż dotarło do mnie "nowości" :). Serdecznie zapraszam Was na moje nowości z ostatnich trzech miesięcy.



Zakupy własne - KSIĄŻKI PAPIEROWE


 
"Za tobą" Kelly Luce
"W labiryncie" Donato Carrisi
"Dziewczyna we mgle" Donato Carrisi
"Zła krew" Zoje Stage
"Nasz mały sekret" Roz Nay
"Nic o mnie nie wiecie" Imran Mahmood
 

 
"Zrozumieć szaleństwo" Susannah Cahalan
"Umysł w ogniu" Susannah Cahalan
"Nikt nie musi wiedzieć" Katarzyna Bonda
"Klatka dla niewinnych" Katarzyna Bonda
"Balwierz" Katarzyna Bonda
"Druga runda" Caren Lissner
 

 
"Szatan w naszym domu. Kulisy śledztwa w sprawie przemocy rytualnej" Lawrence Wright
"Śladów pobicia brak. W pułapce przemocy domowej" Rachel Louise Snyder
"Greenpoint. Kroniki małej Polski" Ewa Winnicka
"W ciemnej dolinie.Rodzinna tragedia i tajemnica schizofrenii" Robert Kolker
 
 
 
"Portret Doriana Graya" Oscar Wilde
"Upiór Opery" Gaston Leroux
"Dracula" Bram Stoker
"Battle royale" Koushun Takami
 
 
 
"Dzień kobiet" Gabriela Gargaś
"Gdybym miała twoją twarz" Frances Cha
"O kobiecie pracującej. Dlaczego mniej zarabia, chociaż więcej pracuje" Kamil Fejfer
"Siódme życie markiza de Sade" Jacques Ravenne
"Robię włosing, czyli jak świadomie i skutecznie dbać o włosy" Agnieszka Niedziałek
 
 
 
"Tamtego ranka, kiedy po nas przyszli. Depesze z Syrii" Janine di Giovanni
"Beze mnie jesteś nikim. Przemoc w polskich domach" Jacek Hołub
"Gomułka. Władzy nie oddamy" Piotr Lipiński
"Zapaść. Reportaże z mniejszych miast" Marek Szymaniak
"Kroków siedem do końca. Ubecka operacja, która zniszczyła podziemie" Piotr Lipiński
"Usługa czysto platoniczna. Jak z samotności robi się biznes" Oktawia Kromer
"Tu jest teraz twój dom. Adopcja w Polsce" Marta Wroniszewska
 
 
 
"Jak zerwać z cukrem. Porzuć diety i żyj pełnią życia" Molly Carmel
"Może tym razem" Kasie West
"Szczęście w miłości" Kasie West
"Blisko ciebie" Kasie West
"Panna Austen" Gill Hornby
 
 
 
"Później" Stephen King
"Szpital dla psychopatów" Stephen Seager
"Słodkie kłamstwa" Caz Frear
"Dziewczyny z Roanoke" Amy Engel
"Mexican Gothic" Silvia Moreno-Garcia
"Wojna o szczepionki.Jak doktor Wakefield oszukał świat" Brian Deer
 
 
 
"Tajemniczy opiekun" Jean Webster
"Dziadek do orzechów" E.T.A. Hoffmann
"Tajemniczy ogród" Frances Hodgson Burnett
"Ośmioro kuzynów" Louisa May Alcott
"Róża w rozkwicie" Louisa May Alcott
 
 
 
E-BOOKI
 
 
 
"Świąteczna sukienka" Courtney Cole
"Jak zawsze w grudniu" Emily Stone
"Moja lista gości" Rebecca Serle
 
 
 
"Wyspa Camino" John Grisham
"Wichry Camino" John Grisham
"Ostatni dom na zapomnianej ulicy" Catriona Ward
 
 
 
"Afekt" Remigiusz Mróz
"Egzekucja" Remigiusz Mróz
"Życie na wynos" Olga Rudnicka
 
 
 
Na każdą z tych pozycji mam wielką ochotę i najchętniej bym zaczęła je wszystkie czytać od razu. Teraz tylko trzeba znaleźć odpowiednio dużo czasu, by to wszystko przeczytać, jednak jestem dobrej myśli :). Czy polecacie w szczególności, któryś z powyższych tytułów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails