poniedziałek, 20 grudnia 2021

"Kraina Spełnionych Życzeń" Joanna Szarańska

 
Szepnij życzenie - może akurat spełni się w ten świąteczny czas, gdy wszystko jest możliwe!
Jak co roku, wraz z początkiem grudnia, rozpoczynają się przygotowania do świąt. Nie inaczej jest w miasteczku, gdzie znajduje się znany sklepik - Kraina Zeszłorocznych Choinek. Jego wnętrze wypełnia zapach imbirowych ciasteczek oraz świąteczna magia. Mieszkańcy chętnie odwiedzają to miejsce, jednak zajęci swoimi sprawami nie dostrzegają tego, co najważniejsze. Pojawienie się nieznajomego, który otwiera stragan z ozdobami na świątecznym kiermaszu, jeszcze bardziej ich dzieli. A przecież zbliża się czas spotkań i wspólnej radości…
Czy świąteczna magia zadziała i tym razem? Jak zareagują mieszkańcy na zaproszenia, które znajdą na progach swoich domów? Ile życzeń spełni się w te święta?
Po bestsellerowej serii "Cztery Płatki Śniegu" i magicznej "Krainie Zeszłorocznych Choinek" przyszedł czas na wyjątkową opowieść, która otuli Cię jak miękki szalik w mroźny dzień i ogrzeje jak futerko mruczącego kota!
Opis książki
 
 
 
Autor: Joanna Szarańska
Tytuł oryginalny: polski
Kategoria: Literatura piękna
Gatunek: społeczna, obyczajowa
Forma: powieść
Rok pierwszego wydania: 2021
Liczba stron: 432
 
 
 
     Książka pt. "Kraina Spełnionych Życzeń" to kontynuacja losów bohaterów z powieści "Kraina Zeszłorocznych Choinek", która skradła moje serce. Również w tym przypadku jestem oczarowana historią, jaką tu dostałam i żałuję, że się na ten moment skończyła, gdyż dla mnie mogłaby trwać bez końca! Ta pozycja to wręcz miód na moje serce, który pozostanie w nim na długo.
     Zbliżają się kolejne Święta Bożego Narodzenia a na mieszkańców Świerczynek czekają kolejne wyzwania z którymi muszą sobie poradzić. Pomimo radości, która towarzyszy w oczekiwaniu na ten magiczny wieczór, wielu bohaterów zmaga się z problemami oraz rozterkami mogącymi zaważyć na ich przyszłości. Znów dostajemy tu magiczną opowieść, która pomimo wielkiego ładunku emocjonalnego może otulić serce czytelnika i przygotować na ten świąteczny czas. Dla mnie to nie tylko kolejna książka odhaczona na liście przeczytanych, lecz naprawdę ważna historia, która trafiła we mnie pełną mocą i wcale tak łatwo nie opuści. Już od pierwszych stron czuć magię, która przyciąga niczym magnes a historia wciąga i z zapartym tchem można śledzić losy bohaterów. Moją największą bolączką w tym przypadku jest to, że nie ma w tym momencie następnej czekającej już na mnie części po którą mogłabym jak najszybciej sięgnąć i po raz kolejny zatopić się w oszałamiającej lekturze.
     Bohaterowie - cóż ja mogę o nich napisać. Te postacie, które pokochałam już w pierwszej części teraz darzę tylko jeszcze mocniejszym uczuciem. Bardzo przywiązałam się tu do wszystkich bohaterów i nawet Ci najbardziej okrutni oraz złośliwi mieli swój pewien urok, dzięki któremu lektura tej powieści była jeszcze większą przyjemnością. Jestem pewna, że tak łatwo o nich nie zapomnę i z wielką chęcią będę do nich powracała, czy to myślami czy to ponownie sięgając po tę pozycję.
     Styl autorki jak najbardziej przypadł mi do gustu. Czuć, że jest to powieść napisana przez Panią Szarańską i znów mogłam bez problemu zatopić się w lekturze i czerpać z niej ogromną przyjemność. Co do e-booka dostępnego na Legimi to nie mam żadnych większych uwag, choć w pierwszym rozdziale znów trafiło mi się kilka błędów w przygotowaniu, jak brak "spacji", co momentami nieco utrudniało czytanie, lecz całe szczęście nie odebrało radości z zapoznawania się z treścią.
     "Kraina Spełnionych Życzeń" to magiczna powieść, która całkowicie trafiła w moje serce. Jestem oczarowana tą pozycją i nie żałuję, że zdecydowałam się po nią sięgnąć, gdyż idealnie trafiła w moje aktualne potrzeby. Jeśli poszukujecie książki, która Was poruszy w tym około świątecznym czasie to gorąco polecam ten tytuł! Mam nadzieję, że będziecie tak samo zachwyceni jak ja.
     Moja ocena: 7/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails