środa, 28 kwietnia 2021

"Serce diabła" Meghan March

 

India Baptiste miała nerwy ze stali i żelazną wolę. Bezwzględnie dążyła do celu i potrafiła wykorzystać każdy atut - łącznie z zapierającą dech urodą i mistrzowską grą w pokera. Nigdy nie przegrywała i rzadko kiedy trafiała na kogoś, kto byłby w stanie stawić jej czoła. Kimś takim okazał się miliarder Jericho Forge, który postanowił, że dostanie ją na własność. Ot, zachcianka bogatego, pozbawionego skrupułów aroganta. India oddała mu wolność i rękę. Nie umiała go jednak znienawidzić ani pokochać. Jericho budził w niej potężne, sprzeczne uczucia: pożądanie, gniew, wściekłość, ale także czułość. Ich małżeństwo od początku przypominało pożar statku na wzburzonym morzu.
Dla Jericha sięgnięcie po kolejną ślicznotkę było równie oczywiste jak władza, którą sprawował żelazną ręką. Tym razem jednak nie chodziło tylko o seks. Wymuszone małżeństwo miało być grą, której celem było zdobycie większej władzy i pieniędzy. Ale trafiła kosa na kamień. Żona niepostrzeżenie obudziła w Jerichu pokłady uczuć, których nigdy wcześniej nie dopuszczał do głosu. Kiedy się zorientował, było już za późno. Popełnił niewybaczalny błąd.
Szalona historia tych dwojga zmierza do nieuniknionego finału. I chociaż stali się dla siebie wszystkim, potężne moce nie przestały działać, ale dzięki przeszłości India i Jericho nabrali siły i odwagi, aby stanąć do walki z ludźmi, którzy dorównywali im w bezwzględności. Niektóre sprawy nie zostały jednak zamknięte, a konsekwencje wydarzeń i decyzji podjętych wiele lat wcześniej mogą okazać się tragiczne w skutkach. Czy Jericho i India zdołają odzyskać siebie nawzajem?
Czy odważysz się przyjąć dar prosto z serca diabła? 
Opis książki
 
 
 
Autor: Meghan March
Tytuł oryginalny: Heart of the Devil
Język oryginalny: angielski
Tłumacz: Kuchciński Marcin
Kategoria: Literatura piękna
Gatunek: romans
Forma: powieść
Rok pierwszego wydania: 2019
Rok pierwszego wydania polskiego: 2020 
Liczba stron: 208
Czas trwania: 5h 27m
Lektor: Karolina Kalina-Bulcewicz, Sebastian Misiuk
 
 
 
     "Serce diabła" to już ostatni tom trylogii 'Forge'. Choć poprzednie części nie zrobiły na mnie pozytywnego wrażenia, postanowiłam jednak dokończyć tę serię, aby mieć ją wreszcie z głowy. Choć miałam cichą nadzieję na dobre zakończenie tak niestety również tutaj mam wiele zastrzeżeń i nie jestem w pełni zadowolona z tego co dostałam...
     Szczęście Indii niestety nie trwa wiecznie. Pomimo udanego turnieju okazuje się, że jej wybranek serca gdzieś zaginął a kobieta stara się go odnaleźć za wszelką cenę. Znów mamy tu do czynienia z bezpośrednią kontynuacją losów bohaterów z poprzedniego tomu i choć zakończenie wcześniejszej części było obiecujące tak niestety znów jestem rozczarowana rozwojem akcji. Mam wrażenie, że dobrze wychodzą w tej serii tylko zakończenia tych części, w przypadku których wiadomo, że będą miały swoją kontynuację i mają podtrzymać zainteresowanie czytelnika właśnie na tyle by chciał po prostu sięgnąć po dalsze losy bohaterów. Tutaj niestety w ogólnym rozrachunku dostałam przesłodzoną historię, która już w pewnych momentach może po prostu zemdlić od swej słodyczy. Nie było tu dla mnie zmysłowych scen, które mogły by w jakikolwiek sposób rozpalić zmysły i bym z niecierpliwością oczekiwała na więcej. Również pozostałe wątki nie były dla mnie na tyle intrygująco poprowadzone bym była w stanie z pełnym zainteresowaniem śledzić porachunki pomiędzy wrogimi osobami.Ot po prostu z tego tomu zrobiła się ckliwa historyjka jakich wiele, a nie do końca tego aktualnie potrzebowałam...
     Bohaterowie w tej części zaczęli zlewać mi się w jedno. Zasadniczo nie jestem w stanie napisać o nich zbyt wiele i nawet nie jestem pewna jak długo pozostaną mi w pamięci chociażby ich imiona. Niestety postacie nie są najmocniejszą stroną tej powieści, nie wyróżniają się niczym szczególnym na tle innych pozycji, a nawet wewnątrz tej historii.
     Styl autorki nie zmienił się na przestrzeni tej trylogii, więc jeśli komuś odpowiada sposób w jaki tworzy ona swoje historie to nie powinien być rozczarowany. Dla mnie jest on lekki w odbiorze, jednak nie wyróżnia się niczym szczególnym pośród wielu pisarzy, z których twórczością miałam okazję się już zaznajomić. Co do doboru lektorów nie mam zarzutów, gdyż naprawdę dali radę i to właśnie oni ratują według mnie całą tę pozycję.
     "Serce diabła" jak i cała trylogia 'Forge' niestety nie trafią do moich ulubieńców tego roku. Miałam nadzieję na dobry erotyk będący w stanie wywołać we mnie więcej emocji niż tylko zażenowanie tym co czytam. Pomimo niektórych intrygujących scen dla mnie ta seria nie jest w stanie zapaść w mojej pamięci na dłużej i mam nadzieję, że nie będę zbyt często powracać do niej myślami...
     Moja ocena: 3/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails