piątek, 16 kwietnia 2021

'Hop' (2011) - film

 

 
 
 
 
 
 
Animacja realizowana przez producentów "Epoki lodowcowej". To opowieść o niezatrudnionym nigdzie obiboku, który pewnego wieczoru uderza samochodem w wielkanocnego zajączka. Złamana noga sprawia, że zajączek nie może podjąć swoich świątecznych obowiązków. Aby ocalić Wielkanoc, do działania zostaje zmuszony nasz bohater. 
 
 
 
 
 
 
 
 
     Choć Święta Wielkanocne już za nami obejrzałam animację pt. "Hop". Nie spodziewałam się po niej zbyt wiele i niestety akurat w tym przypadku nie dostałam zbyt wiele... Nawet po prostu jako takiej rozrywki, która byłaby w stanie umilić wieczór.
     Zając, którego dziedzictwem jest zostać Zającem Wielkanocnym, tuż przed Wielkanocą ucieka ze swojego rodzinnego domu, próbując znaleźć szczęście w swoim życiu. Jednak na ziemi zostaje prawie potrącony przez niechcącego znaleźć nigdzie zatrudnienia obiboka. Ich losy splatają w nieoczywisty sposób, jednak wspólnymi siłami mogą coś osiągnąć. Niestety sama historia nie zrobiła na mnie aż takiego wrażenia. Dodatkowo wykonanie całkowicie do mnie nie przemawia. Mamy tu połączenie animacji z ujęciami prawdziwych aktorów i moim zdaniem wypadło to w tym przypadku bardzo nienaturalnie. Podczas seansu miałam ochotę momentami wydrapać sobie oczy, gdyż aż ciężko było mi uwierzyć, że takie coś faktycznie wykorzystano w tej produkcji. Choć całość nie wypada aż tak tragicznie to szkoda, że producenci nie zadbali aby większość ujęć wypadła bardziej realistycznie.
     Gra aktorska niestety nie jest jakoś spektakularna. Niestety nie jestem w stanie napisać o którymkolwiek z aktorów, że wypadł tu chociażby dobrze. Po seansie poczułam się mocno zawiedziona, gdyż po części z osób tu występujących spodziewałam się czegoś znacznie lepszego.
     "Hop" to pseudoanimacja, która mam nadzieję, że nie pozostanie w mojej pamięci na długo. Dla mnie oglądanie tej produkcji było niestety zmarnowaniem swojego wolnego czasu, gdyż nie miałam nawet namiastki przyjemności z seansu. Możliwe, że znajdą się osoby do których bardziej trafi to 'cudo', jednak ja nie należę do tej grupy...
     Moja ocena: 4/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails