czwartek, 15 kwietnia 2021

"Pakt z diabłem" Meghan March

 

Drapieżny miliarder Jericho Forge nie przegrywa. Nigdy się nie wycofuje i zawsze dostaje to, na co ma akurat ochotę. Nie potrzebuje pozwoleń i nie musi nikogo przepraszać. On może wszystko. Dosłownie. Nie ma żadnych skrupułów. Podobnie jak olśniewająca India Baptiste, zwana Królową Midas, niezrównana pokerzystka, znana z cudownej urody i bezwzględności w grze. Jeśli India postanowi, że musi wygrać, zrobi wszystko, aby to osiągnąć. Nawet jeśli miałaby dać w zastaw samą siebie.
Niestety, zakład z Forge'em nie był dobrym pomysłem. Kobieta spodziewała się, że w ten sposób wygra dziesięć milionów dolarów, pieniądze, od których tak wiele zależało. Jednak tym razem przegrała. Straciła wszystko, co naprawdę kochała. I znalazła się w całkowitej władzy mężczyzny, który najwyraźniej postanowił z niej korzystać zgodnie ze swoimi zachciankami. Ku swojemu przerażeniu India niemal od razu odkryła, że ów brutalny, ale niezwykle męski facet budzi w niej instynkty potężniejsze niż zwykłe pożądanie.
Oto pierwszy tom wspaniałej historii dwóch osobowości, które łączy bezwzględność, siła, upór i magnetyczne przyciąganie. Wszechwładny tyran nie zniesie zuchwałej odwagi. Dumna i niezależna lwica nie ścierpi arogancji bogatego pyszałka. Jednak India i Jericho pożądają siebie nawzajem coraz mocniej i coraz bardziej beznadziejnie. To pragnienie wykracza poza wszystko, czego oboje dotychczas zaznali. Nic nie może powstrzymać bólu, szaleństwa i... czujnych złych ludzi.
Diabła możesz pokochać. Ale nigdy go nie oswoisz!
Opis książki
 
 
 
Autor: Meghan March
Tytuł oryginalny: Deal with the Devil
Język oryginalny: angielski
Tłumacz: Kuchciński Marcin
Kategoria: Literatura piękna
Gatunek: romans
Forma: powieść
Rok pierwszego wydania: 2019
Rok pierwszego wydania polskiego: 2020
Liczba stron: 240
Czas trwania: 6h 38m
Lektor: Karolina Kalina-Bulcewicz, Sebastian Misiuk
 
 
 
     Dawno nie czytałam książki, która podchodziłaby pod literaturę erotyczną, więc dla urozmaicenia czytanych ostatnio lektur postanowiłam znaleźć coś co może w jakimś stopniu mnie zainteresuje. Mój wybór padł na "Pakt z diabłem" autorstwa Meghan March. Nie słyszałam zbyt wiele o tej pozycji, jednak pełna nadziei zaczęłam przygodę z tą autorką. Niestety znów nastąpiło dość brutalne zderzenie oczekiwań z rzeczywistością...
     India Baptiste potrzebuje znacznej ilości gotówki i próbuje ją zdobyć w sposób w którym jest dobra - grając za znaczne pieniądze w karty. Jednak na jej drodze pojawia się miliarder Jericho Forge, który może pokrzyżować jej plany... Zderzenie dwóch silnych osobowości może doprowadzić do nieprzewidzianych i pełnych napięcia sytuacji. O ile sam pomysł na fabułę może wydać się dla niektórych intrygujący, z pewnym powiewem świeżości, tak niestety wykonanie nie do końca przypadło mi do gustu. Akcja co prawda już od samego początku wciąga, jednak erotyzm w tej powieści nie do końca jest według mnie... podniecający. Nie odczułam tego opisywanego pożądania między głównymi bohaterami, a niestety przez większość czasu, kiedy miało być budowane napięcie, czułam raczej zniesmaczenie. Były momenty w trakcie lektury, podczas których zostanie zakonnicą wydawało mi się naprawdę kuszącą opcją, a mój mały rytuał picia kakao czy czekolady w weekendowe poranki został mi na pewien bliżej nieokreślony czas obrzydzony. Gdyby nie wpychany tu na siłę erotyzm akcja miałaby szansę się obronić i przypaść mi bardziej do gustu. Samo zakończenie nastąpiło w takim momencie, aby utrzymać czytelnika w niepewności i wywołać chęć sięgnięcia po kolejną część.
     Bohaterowie - niestety jestem nimi trochę rozczarowana. O ile jeszcze po początkowych scenach zapowiadało się naprawdę obiecująco, tak im dalej w las to tym bardziej pojawiały się irytujące mnie schematy. Miałam nadzieję, że wreszcie pojawi się damska postać w literaturze erotycznej, która nie będzie tak naiwna czy absurdalnie głupiutka i będzie w stanie dorównać swoim mocnym charakterem facetowi. Pozostaje mi mieć jedynie nadzieję, że w kolejnych tomach jednak powróci na dobre tory i będę w stanie wreszcie docenić żeńską część bohaterek...
     Styl autorki - tutaj niestety pozostaje dla mnie wiele do życzenia. O ile pierwsze rozdziały mogłyby dać nadzieję na coś faktycznie pikantnego i dobrze napisanego, tak znów - im dalej w las, tym poziom języka według mnie spadał. Niestety autorce nie udało się stworzyć pożądanego napięcia, które by podsycało atmosferę. Największy plus całości to według mnie lektorzy, którzy odniosłam wrażenie, że robili co mogli i wbrew wszystkiemu wypadli całkiem nieźle.
     "Pakt z diabłem" niestety nie jest erotykiem, który by zapadł mi w znacząco pozytywny sposób w pamięci. Choć nie jest to najgorsza powieść z tego gatunku z jaką przyszło mi się w moim życiu zmierzyć, to jednak daleko jej do ideału. Niestety mam tę wadę, że nie lubię mieć u siebie niedokończonych serii i nie ważne jak zły był pierwszy tom - zawsze staram się dać kolejną szansę. Możliwe, że niebawem sięgnę po drugi tom serii 'Forge' by wiedzieć, czy brnąć w to dalej...
     Moja ocena: 3/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails