wtorek, 29 września 2020

Stosik książkowy Q3/2020

Nadszedł chyba ten czas gdy muszę się pogodzić z tym, że nie uda mi się kupować mniej książek, nie ważne jak bardzo chciałabym to swoje uzależnienie ograniczyć. Choć moje nowe nabytki z ostatnich trzech miesięcy nie są aż tak pokaźne jak to czasem bywało wcześniej to i tak udało mi się dorwać sporo tytułów w zaskakująco niskich cenach. Serdecznie zapraszam Was na mój "bookhaul" z trzeciego kwartału 2020 roku.


Zakupy własne - KSIĄŻKI PAPIEROWE

 
"Ukochane równanie profesora" Yōko Ogawa
"Jak przestać się bać" Ellen Hendriksen
"Mali mężczyźni" Louisa May Alcott
"Wojna makowa" Rebecca F. Kuang
"Niezwykłe życie skóry" Monty Lyman
 
 
 
"Król darknetu. Polowanie na genialnego cyberprzestępcę" Nick Bilton
"Nocą drony są szczególnie głośne. Reportaże ze stref kryzysu" Wolfgang Bauer
"Niegrzeczne. Historie dzieci z ADHD, autyzmem i zespołem Aspergera" Jacek Hołub
"Pani Stefa" Magdalena Kicińska
"Dzieci Norwegii. O państwie (nad)opiekuńczym" Maciej Czarnecki
 
 
 
"Ballada ptaków i węży" Suzanne Collins
"Rozmowy z psychopatami. Podróż w głąb umysłów potworów" Christopher Berry-Dee
"Mam wątpliwość" Aleksandra Radomska
"Prawda. Krótka historia wciskania kitu" Tom Phillips
"Bezświt" Jay Kristoff
 
 
 
Egzemplarz recenzencki

 
"Dla jej dobra" Ellen Marie Wiseman
 
Pokochałam inną powieść tej autorki - "To, co zostawiła", która była według mnie jedną z lepszych książek z którymi miałam styczność w 2018 roku. Mając okazję przeczytać nową jej powieść wydawaną w Polsce nie mogłam odmówić. Moje wrażenia z lektury pozycji "Dla jej dobra" możecie znaleźć już na moim blogu.



E-BOOKI
 

"Żniwiarz. Pusta noc" Paulina Hendel
"Żniwiarz. Czerwone słońce" Paulina Hendel
"Żniwiarz. Trzynasty księżyc" Paulina Hendel
 
 

"Żniwiarz. Droga dusz" Paulina Hendel
"Żniwiarz. Czarny świt" Paulina Hendel
"Ostatnia arystokratka" Evžen Boček 
 
 

"Arystokratka w ukropie" Evžen Boček
"Arystokratka na koniu" Evžen Boček
"Arystokratka i fala przestępstw na zamku Kostka" Evžen Boček 
 
 
 
"Tusz" Alice Broadway
"Iskra" Alice Broadway
"Blizna" Alice Broadway 
 
 
 
"Cisza białego miasta" Eva García Sáenz de Urturi
"Rytuał wody" Eva García Sáenz de Urturi
"Władcy czasu" Eva García Sáenz de Urturi
 
 
 
"Powiedz mi, jak będzie" Sylwia Trojanowska
"Pocztówki" Agnieszka Lis
"Widoki" Agnieszka Lis
 
 
 
"Daisy Jones & The Six" Taylor Jenkins Reid
"Pokaż mi" Marcel Mos
"Jak czytać ludzi - radzi agent FBI" Robin Dreeke 
 
 
 
"Czarna owca medycyny. Nieopowiedziana historia psychiatrii" Jeffrey Alan Lieberman
"Szukając diagnozy. Tajemnicze i zaskakujące przypadki medyczne" Lisa Sanders
"Trudny przypadek. Prawdziwe historie polskich lekarzy" Marianna Fijewska
 
 
 
W przypadku e-booków w znacznej mierze postawiłam ostatnio na serie, które już od jakiegoś czasu miałam ochotę przeczytać. Mam nadzieję, że się nie zawiodę! Na długie jesienne wieczory jestem już bardzo dobrze przygotowana :).

8 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa "Ballady ptaków i węży" i "Rozmów z psychopatami". ;)
    Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)!. Przyznam, że chodzi za mną ponowne przeczytanie trylogii "Igrzysk śmierci" przed sięgnięciem po "Balladę ptaków i węży".

      Usuń
  2. Mam w planach całego "Żniwiarza" oraz "Wojnę makową" - to zdecydowane priorytety. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać "Żniwiarza" jeszcze w tym roku - tyle się nasłuchałam dobrego o tej serii i mam nadzieję, że mi również przypadnie do gustu :).

      Usuń
  3. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale chyba najbardziej spodobałaby mi się " dla jej dobra":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem "Dla jej dobra" to naprawdę dobra książka! Mogę również polecić drugą pozycję tej autorki - "To, co zostawiła".

      Usuń
  4. Ile ciekawych książek! Ja miałam postanowienie do końca września nie kupować nowych książek i udało się :D Zaczynam mieć coraz lepszą silną wolę i udaje mi się powstrzymywać i najpierw wyczytywać to co mam na półkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję wytrwania w postanowieniu! Ja czekam jeszcze na kilka tegorocznych premier, które chciałabym mieć u siebie na półce i przeczytać, więc wątpię żebym wytrwała w takim postanowieniu nawet jeden miesiąc :).

      Usuń

Related Posts with Thumbnails