środa, 16 września 2020

'Miłość gwarantowana' (Love, Guaranteed, 2020) - film







Aby ocalić swoją niewielką kancelarię, gorliwa prawniczka Susan (Rachael Leigh Cook) przyjmuje dobrze płatną sprawę Nicka (Damon Wayans Jr.) - czarującego klienta, który chce pozwać portal randkowy gwarantujący odnalezienie miłości. Sprawa wkrótce nabiera tempa, a pomiędzy Nickiem i Susan zaczyna budzić się uczucie.








     Czasem nachodzi mnie ochota na lekki film, przy którym nie będę musiała za bardzo 'myśleć'. Choć nie przepadam za komediami romantycznymi to jednak nadal się łudzę, że któryś tytuł zmieni moje podejście do tego gatunku. W przypadku filmu "Miłość gwarantowana" opis brzmiał intrygująco, lecz wyszło jak zwykle... 
     Nick chcąc pozwać portal randkowy gwarantujący miłość za niewywiązanie się ze swoich obietnic. Trafia on do Susan, której niewielka kancelaria potrzebuje zastrzyku gotówki, który nowy klient, pomimo absurdalnej sprawy, może zapewnić... Jak to w komediach romantycznych bywa można spodziewać się wątku miłosnego, wielu schematów i przesłodzonego zakończenia. Jednak nie to jest w tym wszystkim najgorsze, gdyż decydując się na ten film spodziewałam się przewidywalności. Mam wrażenie, że pomimo wszystko tego cukru było zbyt wiele, nawet jak na moje niezbyt wygórowane w tym przypadku oczekiwania. Opis tego filmu dawał mi jednak nadzieję, że może zostaną wprowadzone tu jakieś elementy, dzięki którym będę w stanie pamiętać o tej konkretnej historii trochę dłużej niż tyko kilka dni po seansie. Jak dla mnie nie ma tu nic zbyt odkrywczego i odróżniającego ten tytuł od wielu innych amerykańskich komedii romantycznych, które możemy znaleźć na rynku.
     Gra aktorska - mam wrażenie, że o ile początkowo byłam w stanie polubić głównych bohaterów, w których wcielili się Rachael Leigh Cook oraz Damon Wayans Jr. tak im dalej w las tym coraz większą niechęć do nich czułam. Odniosłam wrażenie, że im więcej romantyzmu pojawiało się w tym filmie tak aktorzy radzili sobie coraz gorzej, albo po prostu moja niechęć do tej produkcji tylko rosła i przy okazji obrywa się aktorom w niej występującym.
     "Miłość gwarantowana" niestety nie jest filmem, który zmienił moje podejście do komedii romantycznych. Na pewno sama koncepcja tej historii może się wydawać intrygująca dla takich anty-romantyków jak ja, lecz im dłużej oglądałam ten film tym moja radość z seansu była coraz mniejsza. Chciałabym móc wreszcie z czystym sercem polecić film z tego gatunku, jednak nie jest to ten tytuł.
     Moja ocena: 4/10.

4 komentarze:

  1. Właśnie przedwczoraj to widziałam. Może być, ponownie nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie zamierzam ponownie oglądać tego filmu :).

      Usuń
  2. Ja generalnie lubię cięższe książki i lżejsze filmy. Szkoda, że ten nie jest zbyt dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie komedie romantyczne to nie jest mój ulubiony gatunek i ten film nie zmienił mojego zdania na ich temat ;).

      Usuń

Related Posts with Thumbnails