środa, 30 września 2020

Podsumowanie września 2020

 

Wrzesień zbliża się ku końcowi, w niektórych sklepach zaczynają się już pojawiać ozdoby świąteczne. A ja mam wrażenie, jakby był dopiero początek roku! Naprawdę czas pędzi u mnie nieubłaganie szybko. Tak dużo książek do przeczytania i filmów do obejrzenia a tak mało czasu, który leci w zastraszającym tempie! Jednak nie przedłużając serdecznie zapraszam Was na moje podsumowanie czytelniczo-filmowe września!




Wrzesień książkowo

- liczba przeczytanych książek: 7
- łączna liczba stron:2 382

We wrześniu trafiłam zarówno na niezbyt dobre tytuły ("Drugie podejście" - niestety nie mogę jej polecić z czystym sumieniem) jak i naprawdę warte uwagi. Moim zdaniem warto zwrócić szczególną uwagę na trzy z nich, a mianowicie: "Aż do śmierci. Prawdziwe historie przemocy domowej, która zmusza ofiarę do zbrodni", "Dla jej dobra" oraz "Mam wątpliwość" - każda z nich jest inna, poruszająca zupełnie inne tematy. Każdy znajdzie tu coś dla siebie!



Wrzesień filmowo

- liczba obejrzanych filmów: 7

Chciałabym móc powiedzieć, że na tej liście są same genialne tytuły, lecz niestety tak nie jest. Największym rozczarowaniem jest dla mnie "Prawie jak gwiazda rocka" oraz "Miłość gwarantowana" - miałam nadzieję na coś znacznie lepszego w tych dwóch przypadkach. Jednak są też bardzo dobre produkcje jak "Duma i uprzedzenie", którą kocham zarówno w wersji książkowej jak i filmowej.
 
Mam nadzieję, że Wam dobrze minął wrzesień i natrafiliście na same bardzo dobre tytuły! Jeśli znacie coś godnego polecenia to dajcie znać.

4 komentarze:

  1. Gratuluję udanego miesiąca! Nie przejmuj się tymi słabymi czy to książkami, czy filmami. Trafianie ciągle na te genialne byłoby niemożliwe. Żaden człowiek nie ma tyle szczęścia w życiu. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja! Chociaż może dzięki tym słabszym książkom, czy tym które nie do końca trafiają w moje gusta jestem w stanie bardziej docenić te genialne pozycje :).

      Usuń
  2. Ja we wrześniu natrafiłam na naprawdę dwie świetne książki - Dracul oraz Alicja od Christine Henry :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaintrygowałaś mnie tymi tytułami. Jak będę miała możliwość to z chęcią przeczytam :)!

      Usuń

Related Posts with Thumbnails