sobota, 12 września 2020

'Prawie jak gwiazda rocka' (All Together Now, 2020) - film



Amber Appleton (Auli’i Cravalho) nie traci animuszu nawet wtedy, gdy w jej życiu osobistym nie jest tak różowo, jak mogłoby się wydawać. Bohaterka jest utalentowaną muzycznie licealistką marząca o tym, by dostać się na uczelnię Carnegie Mellon. Swoją pasję, jaką są występy w szkolnym kółku teatralnym pana Franksa (Fred Armisen), łączy z pracą w sklepie ze słodyczami, aby wspomóc budżet swój i swojej samotnej mamy (Justina Machado), której w życiu nie wiedzie się ostatnio najlepiej. Spędza również sporo czasu w miejscowym domu opieki, zajmując się swoją ulubioną, pesymistycznie nastawioną do świata pensjonariuszką (Carol Burnett). Kiedy natyka się na kolejne przeciwności, które mogą zniweczyć jej plany, musi nauczyć się czerpać siłę od swoich najbliższych, aby iść dalej.



     Film pt. "Prawie jak gwiazda rocka" wyskoczył mi w proponowanych na Netflixie, a jako, że sam opis mnie zainteresował to postanowiłam dać mu szansę. Niestety dla mnie jest to raczej przeciętna produkcja, nawet zaryzykowałabym stwierdzenie, że w kierunku słabej... Pomimo obiecującego opisu jestem ogromnie rozczarowana.
     Amber nie ma łatwego życia. W jej rodzinie się nie przelewa i w każdym wolnym czasie po szkole stara się wspomóc domowy budżet. Jednak pomimo napiętego grafiku dziewczyna nie rezygnuje ze swoich marzeń. Miałam nadzieję na historię z pozytywnym akcentem, która pomimo wszystko będzie w stanie podnieść na duchu. Niestety banał gonił banał i nie było tu nic zaskakującego. Natomiast wiele było sytuacji, które miały nieudolnie i na siłę wzbudzić w widzu współczucie wobec bohaterów jak i tego co zgotował im los, a przynajmniej ja odniosłam takie wrażenie podczas seansu. We mnie częściej to co tu widziałam wzbudzało irytację, a w szczególności ta "pokazówka" z wystąpieniami mająca na celu zebranie funduszy. Dla mnie ten moment był chyba najbardziej denerwujący w całej tej historii. Sama historia miała moim zdaniem potencjał, który nie został wykorzystany.
     Gra aktorska według mnie mocno przeciętna. Żaden z aktorów nie zrobił na mnie aż takiego wrażenia aby zapadł mi na dłużej w pamięci. Ot po prostu zrobili co mieli zrobić aby zarobić, lecz nie było tu aż tak dobrze ukazanych postaci żeby było czym się zachwycać. Wątpię abym rozpoznała którąkolwiek z występujących tu osób w innych produkcjach...
     "Prawie jak gwiazda rocka" to film o którym niewiele mogę napisać. Nie było tu nic co spowodowałoby, że rozmyślałabym o nim jeszcze na długo po seansie. Nie mogę też napisać aby czas podczas seansu był jakoś bardzo przyjemny - jest wiele lepszych tytułów, które mogą wywrzeć na widzu znacznie lepsze wrażenie.
     Moja ocena: 4/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails