piątek, 31 stycznia 2020

Podsumowanie stycznia 2020



Czas ucieka mi nieubłaganie szybko. Niedawno były święta Bożego Narodzenia a już mija nam pierwszy miesiąc nowego roku. Pomimo wielu obowiązków udało mi się również znaleźć czas na czytanie oraz oglądanie filmów. Bez zbędnego przedłużania serdecznie zapraszam Was na moje krótkie podsumowanie czytelniczo-filmowe stycznia 2020. 




Styczeń książkowo

- liczba przeczytanych książek: 6
- łączna liczba stron: 3 040

Pod względem książkowym jestem naprawdę zadowolona z książek z którymi się w tym miesiącu zmierzyłam. Żadna z tych powieści nie okazała się gniotem, który powinno się omijać szerokim łukiem. Jestem jednak pewna, że do powieści "Małe kobietki" oraz "Złota godzina" chciałabym w przyszłości powrócić. W okolicach świąt Bożego Narodzenia możliwe, że ponownie sięgnę po książki Joanny Szarańskiej bo bardzo pozytywnie wspominam jej powieści z cyklu "Cztery płatki śniegu", chyba, że napisze autorka nową świąteczną serię :). 




Styczeń filmowo

- liczba obejrzanych filmów: 6
Filmowo ten miesiąc również prezentuje się całkiem przyzwoicie. Choć jest dopiero styczeń, na tej liście znajdzie się kilka tytułów, które mogą trafić do topki najlepszych filmów, które obejrzałam w 2020 roku. Oby w kolejnych miesiącach było równie dobrze! Jedynie zawiedziona jestem filmem "Feministki(..)", gdyż od tej tematyki spodziewałam się czegoś znacznie lepszego...

2 komentarze:

Related Posts with Thumbnails