środa, 1 stycznia 2020

Plany czytelnicze na 2020 rok

Zauważyłam, że moje plany czytelnicze wychodzą mi niezbyt dobrze. To na co miałam ochotę na początku roku już niekoniecznie wołało mnie o przeczytanie jakiś czas później. W 2018 roku dałam radę przeczytać jedynie siedem z pięćdziesięciu dwóch, które sobie założyłam. W 2019 roku było jedynie trochę lepiej... odhaczyłam tylko/aż dziesięć książek z dwudziestu pięciu z listy. Jednak jak to się mówi - do trzech razy sztuka. Może w tym roku efekt będzie bardziej zadowalający, a jeśli nie to odpuszczę sobie tworzenie takich list...


Zapraszam Was na moją listę dwudziestu książek do przeczytania w 2020 roku.

  1. "A co wyście myślały? Spotkania z kobietami z mazowieckich wsi" Agnieszka Pajączkowska, Aleksandra Zbroja
  2. "Czerń i purpura" Wojciech Dutka
  3. "Doktor Żywago" Borys Pasternak
  4. "Dygot" Jakub Małecki
  5. "Gliniany most" Markus Zusak
  6. "Instytut" Stephen King
  7. "Lżejsza od swojego cienia" Katie Green
  8. "Małe kobietki" Louisa May Alcott
  9. "Mroczne dzieje Elizabeth Frankenstein" Kiersten White
  10. "Ojciec Chrzestny" Mario Puzo
  11. "Opowieść podręcznej" Margaret Atwood
  12. "Pokój motyli" Lucinda Riley
  13. "Pragnienie" Richard Flanagan
  14. "Save Me" Mona Kasten (i pozostałe tomy trylogii)
  15. "Szczygieł" Donna Tartt (i inne tytuły tej autorki)
  16. "Tancerze burzy" Jay Kristoff (i kolejne tomy trylogii)
  17. "Uwolniona. Jak wykształcenie odmieniło moje życie" Tara Westover
  18. "Wyznania gejszy" Arthur Golden
  19. "Zapomniany ogród" Kate Morton
  20. "Złota godzina" Sara Donati 
 
Na ten moment są to pozycje z którymi naprawdę chciałabym się zapoznać. Również te tytuły z list z poprzednich lat, których nadal nie przeczytałam siedzą w mojej głowie i może tym razem się uda :). Trzymam za siebie kciuki aby tym razem mi wyszło.
 
A czy wy tworzycie listy "do przeczytania"? Jeśli tak to podzielcie się swoimi planami czytelniczymi na ten rok :)!

2 komentarze:

  1. Ciekawa lista, oby udało ci się przeczytać wszystkie wymienione powieści :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że przeczytam chociaż połowę z tej listy :).

      Usuń

Related Posts with Thumbnails