wtorek, 3 stycznia 2017

Podsumowanie filmowe 2016 roku

Podsumowanie książkowe już za mną, teraz przyszedł czas zrobić podsumowanie filmowe. W 2016 roku obejrzałam 74 filmy. Czy to dużo? Sami oceńcie :). Jak zwykle bywa trafiłam na różne filmowe perełki jak i gnioty, które żałuję, że w ogóle zobaczyłam. 

TOP 10 najlepszych filmów, które obejrzałam w 2016 roku:



TOP 10 najgorszych filmów, które miałam 'okazję' obejrzeć w 2016 roku:


Natomiast największym rozczarowaniem jest dla mnie jeden film, a mianowicie "Spotlight" (2015). Moim zdaniem nie zasłużył on na Oscara, było dużo więcej lepszych filmów, nawet te które były nominowane w moim mniemaniu bardziej zasłużyły na tę nagrodę.

Kojarzycie którąś z tych produkcji? Jakie na Was zrobiły one wrażenie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails