niedziela, 15 stycznia 2017

'Brzdąc w opałach' (Baby's Day Out, 1994) - film






Dziewięciomiesięczny Bink zostaje uprowadzony dla okupu przez trzech porywaczy: Eddie'ego, Norby'ego i Veeko. Na szczęście niezwykle sprytny chłopczyk wykorzystuje niezdarność kidnaperów i wymyka im się, wyruszając samodzielnie do miasta. Na czworaka spaceruje po Chicago. Odwiedza m.in. ZOO i plac budowy, gdzie odkrywa uroki jeżdżenia windą. Niefortunni przestępcy bezskutecznie usiłują go złapać.








     Film "Brzdąc w opałach" to kolejna produkcja, którą miałam przyjemność sobie ostatnio odświeżyć. Leciała ona w telewizji a siedząc jeszcze na zwolnieniu lekarskim miałam chwilę aby go obejrzeć nawet z reklamami ;).
     Mały bobas zostaje porwany dla okupu. Jednak dziewięciomiesięczny brzdąc nie zostaje odpowiednio doceniony i wymyka się porywaczom. Muszę przyznać, że pomimo znania już treści tej produkcji to i tak ubawiłam się podczas oglądania. Jestem już trochę starsza od poprzedniego seansu, kilka scen wydawało mi się absurdalnych. Były elementy że nie mieściło mi się w głowie, że dziecko mogło zostać niezauważone. Jednak nie zmieniło to faktu, że uznaję ten film za całkiem dobry i rozluźniający. Pomimo upływu czasu nadal wiele razy uśmiechnęłam się w trakcie oglądania.
     Gra aktorska - cóż, poziom nie był na najwyższym poziomie. Najbardziej naturalny wydawał mi się bobas, który wcielał się w główną rolę oraz jego niania. Reszta aktorów niestety nie powaliła mnie na kolana, choć nic złego nie mogę tak na prawdę zarzucić.
     Moim zdaniem film wart jest obejrzenia. Nie żałuję, że poświęciłam trochę czasu, bo spędziłam bardzo miło kilkadziesiąt minut podczas seansu. Ciekawa jestem czy wy również macie słabość do tych starszych produkcji?
     Moja ocena: 7/10.

2 komentarze:

  1. Uwielbiałam ten film, gdy byłam mała, miałam nagrany na kasecie i oglądałam chyba ze 100 razy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wielokrotnie oglądałam ten film jak byłam mała :). Czasem miło jest sobie powrócić do produkcji z dzieciństwa.

      Usuń

Related Posts with Thumbnails