środa, 25 stycznia 2017

'Millerowie' (We're the Millers, 2013) - film





Perypetie Davida Burke (Jason Sudeikis) - dealera marihuany, który postanawia wycofać się z interesu. Zanim jednak to zrobi musi wykonać swoje ostatnie duże zlecenie - przewieźć 600 kilogramów "towaru" do USA, przez granicę z Meksykiem. By nie wzbudzać podejrzeń Burke zabiera ze sobą fałszywą rodzinę: striptizerkę Rose (Jennifer Aniston), prawiczka Kenny'ego (Will Poulter) i żyjącą na gigancie Casey (Emma Roberts). Fałszywa rodzina plus kamper "zioła", równa się prawdziwe kłopoty i tona śmiechu.







     Film zebrał wiele pozytywnych recenzji. Jakoś początkowo bardzo sceptycznie do niego podchodziłam, lecz stwierdziłam "raz kozie śmierć" i wreszcie obejrzałam tę komedię. Ekhm... i to był chyba błąd. Na czym polega problem?
     Dealer trawki, który zostaje okradziony musi przemycić dużą ilość narkotyków aby 'odpokutować' swój dług. Mogło być zabawnie, miał ten film zadatki na zabawną i bardzo dobrą komedię lecz moim zdaniem się nie udało. Jakoś nie przemawiają do mnie wulgarne żarty o wackach. Na prawdę nie można zrobić śmiesznej komedii powstrzymując się od tego typu żartów? Nie ruszają mnie sceny seksu w filmach lecz wolałabym tematyka była zrobiona 'ze smakiem'. Chociażby "Babcia Gandzia", która przedstawia dość podobną tematykę, jako film został zrobiony znakomicie. A tutaj? Dostajemy niestety typowy amerykański humor na niezbyt wygórowanym poziomie...
     Gra aktorska niestety nie powaliła mnie na kolana. Jedynie Jennifer Aniston jakoś dawała radę i bardzo dobrze wcieliła się w swoją rolę. Reszta rodzinki wypadła jakoś nijako. Chociaż pozytywnym akcentem był Nick Offerman, który wcielił się w postać Dona Fitzgerald. Idealnie pasował do swojej roli.
     Niestety tego typu komedie nie są dla mnie. Tak samo jak nie przepadam za komediami romantycznymi, tak również nie za bardzo podobają mi się produkcje z tak słabym humorem. Źle nie było ale mogło być dużo lepiej.
     Moja ocena: 3/10.

2 komentarze:

  1. A ja całkiem dobrze bawiłam się podczas seansu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są różni ludzie i różne gusta. W sumie całe szczęście - inaczej byłoby zbyt nudno :)!

      Usuń

Related Posts with Thumbnails