poniedziałek, 10 marca 2014

'Babcia Gandzia' (Paulette, 2013) - film








Gdy w ręce zgorzkniałej i pokłóconej z całym światem staruszki trafia nieoczekiwanie paczka z haszyszem, kobieta postanawia skorzystać z możliwości zarobku.












     W przedostatni weekend, w przerwach przygotowywania się na zajęcia, obejrzałam ten film. Miałam nadzieję, na produkcję, która pomoże się odprężyć. i muszę przyznać, że pod tym względem daje rade ;). 
     Starsza kobieta z powodu braku środków finansowych, nie mogąc wyżyć oraz opłacić wszystkich rachunków zaczyna w dość nieoczekiwany sposób handlować narkotykami. Nie jest to szczyt ambicji  filmowych ale to jest komedia, która ma nas bawić bez doszukiwania się jakichś ambitnych podtekstów czy ich braków (gdzieś się spotkałam z taką opinią ;)). Po samym tytule można spodziewać się wesołej produkcji. I właśnie to dostałam. 
     Aktorzy wcielający się w rolę bardzo dobrze sobie poradzili. Zarówno Ci starsi jak i najmłodsi. Sceneria oraz muzyka również idealnie dobrana do tego filmu. Pod względem "technicznym" moim zdaniem bardzo dobrze zrealizowany - choć możliwe, że ktoś z czujniejszym okiem, jak to zwykle bywa, kilka błędów wychwyci. 
     Moim skromnym zdaniem film idealnie nadaje się na wieczór by odpocząć po ciężkim dniu, czy zrelaksować się podczas weekendu. Produkcja z dużą dawką dobrego, ale nie tandetnego, humoru by móc samemu czy ze znajomymi odprężyć się i miło spędzić czas. Nie jest to ambitne dzieło jednak bardzo fajnie umila czas. 
     Moja ocena: 8/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails