wtorek, 31 stycznia 2017

#2 Kolorowanki dla dorosłych

Przy okazji robienia porządków zabrałam się za ogarnięcie swoich kolorowanek. Miałam je porozrzucane w kilku miejscach i dopiero jak zebrałam w jedno miejsce przeraziłam się ile tego wszystkiego nazbierałam.


Tak właśnie przedstawiają się wszystkie na jednym stosie..


Artystyczna kolorowanka dla każdego - Magia Doodle:
- Wiejska sielanka
- Świat zwierząt
- Świat roślin
- Baśniowe wróżki
- Barwne ogrody
- Dzika natura
- Barwne pejzaże
- Kraina elfów


Kolorowanki Johanny Basford
- Zaginiony ocean
- Zaczarowany las
- Tajemny ogród
- Magiczna dżungla


Harry Potter i inne około książkowo-filmowe kolorowanki, czyli: 
- Harry Potter. Książka do kolorowania
- Harry Potter. Magiczne stworzenia do kolorowania
- Harry Potter Magiczne miejsca i postacie do kolorowania
- Świat dysku Terry'ego Pratchetta
- Locke & Key. Cienie terroru
- Szklany tron


Książki do kolorowania z Wydawnictwa Nasza Księgarnia
- Wyspy
- Pestki
- Między kreskami
- Doodle Fusion - Planeta bazgrołów
- Dzikie widoki
- Strażnicy Nocy
- Doodle Invasion - Inwazja bazgrołów


Fantastyczne wzory
Kolorowy trening antystresowy. Japońskie inspiracje
Piękne ogrody. Antystresowe kreatywne kolorowanie dla dorosłych
Manic Botanic
Magiczna podróż roweru na krańce świata przez ziemię, niebo i morza
Koty. Antystresowa kolorowanka z aforyzmami
Szczeniaki. Antystresowa kolorowanka z aforyzmami
Pokoloruj swój bałagan


Na tym zdjęciu są typowe gazetki, które można było dostać w kioskach:
- Tele tydzień. Rodzinne kolorowanki. Barwy lata
- Wielka księga malowanek
- Antystresowe malowanki nr 3
- Antystresowe malowanki nr 1
- Święty Spokój x 2
- Claudia. Niezwykły zielnik
- Claudia. Magiczne święta
- Claudia. Magia mandali


Vintage Art. Zwierzęta
Vintage Art. Budowle i krajobrazy
Po drugiej stronie snu
Vogue Kolorowanka
Moda. Kolorowanka antystresowa
Inspiracje Bollywood


Kolorowanki, które swoją tematyką nawiązują do bajek: 
- Alicja w Krainie Czarów. Księga kolorowanek
- Alicja w Krainie Czarów. Ilustracje: Fabiana Attanasio
- Królewna Śnieżka. Ilustracje: Fabiana Attanasio
Cztery książki do kolorowania Wydawnictwa Zielona Sowa:
-  Podróż do Krainy Czarów
- Królewna Śnieżka
- Opowieść Wigilijna
- Podróż do Krainy Szekspira


Tutaj ostatnie trzy książki, które mają swój kartonik, czyli Niesamowite kolorowanki
- Mandale
- Parki narodowe USA
- Niezwykłe miejsca

 

Jakże mogłyby być kolorowanki bez artykułów, którymi można się bawić i odstresować. Dotychczas mam tylko, czy aż, tyle kredek, mazaków i pisaków do kolorowania. Najbardziej zadowolona jestem jednak z kredek Koh-I-Noor Polycolor

Bylibyście zainteresowani taką tematyką na moim blogu, czy pozostać jednak jedynie przy książkach oraz filmach? 

6 komentarzy:

  1. Ale ty masz tego sporo! :O
    Ja mam tylko jedną (z kotami) :D
    Jak dla mnie bardzo dobrym pomysłem byłoby wprowadzić kolorowanki ^^
    Może wreszcie kupię coś innego, bo za dużo tych kotów xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też zaczęło się tylko od jednej... Może ty masz silniejszą wolę i nie popadniesz w kolorowankowy zakupoholizm ;).

      Usuń
    2. Może nie xD Planuję skończyć całą kolorowankę z kotami, a potem kupię kolejną. Chyba, że spotkam jakąś z filmu lub książki xD A tobie udało się skończyć którąś? :D Jak tak to podziwiam xD

      Usuń
    3. Jeszcze nie udało mi się żadnej skończyć, choć niektóre są już pokolorowane w połowie :D.

      Usuń
  2. Hoho, sporo tych kolorowanek! :) Ja nie lubię akurat takiej formy relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ogromnie relaksuję a na FB wstawiają tak wspaniałe prace, że mogę tylko zazdrościć talentu :).

      Usuń

Related Posts with Thumbnails