poniedziałek, 23 maja 2016

'Shrek' (2001) - film



Shrek żył sobie szczęśliwie w swojej samotni na bagnach. Do czasu... Jego spokój został zakłócony inwazją dokuczliwych postaci z bajek wygnanych z królestwa przez  złego Lorda Farquaada. Zdecydowany ocalić ich wszystkich, a przede wszystkim swój dom, Shrek porozumiewa się z Lordem i wyrusza na poszukiwanie pięknej Królewny Fiony mającej zostać żoną Farquaada. W niebezpiecznej misji towarzyszy mu przemądrzały osioł, który zrobi dla Shreka wszystko... z jednym małym wyjątkiem - nie przestanie gadać! Ocalenie Królewny przed ziejącym ogniem smokiem okazuje się być niewielkim problemem. Na jaw bowiem wychodzi jej głęboko skrywany sekret. 







     "Shrek" to kultowa animacja, którą widziała chyba większość. Osobiście obejrzałam już kilka razy i zdziwiłam się, że jeszcze nie powstała notka na moim blogu na temat tej produkcji
     Fabuła tej animacji, pomimo, że widziałam już co najmniej pięć razy, bawi mnie do łez za każdym razem. Zarówno wersja 'oryginalna', jak i polskim dubbingiem bardzo dobrze wykonane. Przygody Shreka, Fiony i Osła są w moim przypadku lekiem na całe zło, zawsze bardzo miło spędzam czas podczas seansu. Nie wiem co więcej można napisać o "Shreku" - wszystko chyba zostało opisane.
     Jest to bardzo krótka notka. Ja jestem zachwycona tą bajką, jest ona idealna nie tylko dla małych ale również będąc w wieku 25+ nadal ją doceniam i uwielbiam do niej powracać.
     Moja ocena: 10/10.

10 komentarzy:

  1. Nom, "Shrek" to pewien fenomen, który w porównaniu do innych filmów animowanych nie przepadł zapomniany wkrótce po premierze. Aż dziwię się, że nie kręcą kolejnych części, bo to by była prawdziwa żyła złota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie już kilka kontynuacji nakręcili. Sama chciałabym jeszcze więcej niż to co już jest ale nie wiem czy by jej już nie zniszczyli jak to czasem bywa gdy próbuje się ciągnąć na siłę...

      Usuń
    2. No jest,, jest, ale ja się dziwię, że dalej tego nie ciągną, jak choćby wszelkie te "Avengersy".

      Usuń
    3. Przyznaję się, że 'Avengersów' jeszcze nie widziałam i sama nie wiem czy się za nie kiedyś zabiorę... Chociaż nigdy nie mów nigdy ;).

      Usuń
    4. Eeee... nie marnuj czasu, już zbyt wielu ludzi straciło na to cenne godziny swego życia.

      Usuń
    5. Dziękuję bardzo za odradzenie :D. Już i tak dużo czasu straciłam na niezbyt udane produkcje. Mam nadzieję, że będę pamiętać aby omijać 'Avengersów' nawet gdy desperacko będę poszukiwać jakiegoś filmu ;).

      Usuń
  2. Kocham Schreka mogłabym go oglądać na okrągło.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo :D. Tylko kiedy znaleźć na to czas :)?

      Usuń
  3. Shrek ma już 15 lat woow, aż tyle czasu zleciało, gdy go oglądałam, aż jestem w szoku. Cóż, muszę go kiedyś sobie przypomnieć, jak byłam dzieckiem, to podobała mi się ta bajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 15 lat minęło a wydaję mi się, że to było całkiem niedawno :P.

      Usuń

Related Posts with Thumbnails