środa, 11 maja 2016

'Między nami bliźniętami' (The Skeleton Twins, 2014) - film







Maggie i Milo są bliźniętami, lecz nie utrzymują ze sobą kontaktu. Oboje czują, że znaleźli się już na końcu liny. Niespodziewane spotkanie zmusza ich do refleksji nad tym, czemu ich życia potoczyły się tak źle. Zdają sobie sprawę, że kluczem do poprawy może po prostu być naprawienie wzajemnych relacji.










     "Między nami bliźniętami" to kolejny film, który obejrzałam nie mając właściwie pojęcia czego mogę się po nim spodziewać. Z jednej strony niezbyt wysoka ocena filmu i jego niski współczynnik tego, że mi się spodoba natomiast z drugiej - połączenie komedii z dramatem. Byłam ciekawa jak to wyjdzie lecz nie miałam zbyt wysokich wymagań.
     Fabuła filmu przedstawia przemyślenia nad swoim życiem dwójki bliźniąt, ich relacje między sobą i ogólne podejście do innych. Muszę przyznać, że sam film daje również do myślenia widzowi nad jego własnym życiem. Produkcja trochę depresyjna, lecz z pozytywnymi wątkami, które mogą komuś pomóc uświadomić, że życie wcale nie jest takie złe. Przynajmniej w niektórych przypadkach. Pomimo tych pozytywnych elementów nie nazwałabym tego filmu komedią. Nie zauważyłam aby żarty które zostały tutaj wplecione były rażąco zabawne, nie uśmiałam się do łez podczas oglądania przy żadnej ze scen.
     Gra aktorska na bardzo średnim poziomie. Nie napisałabym, że każdy z aktorów wypadł fatalnie lecz ich postacie nie wypadły również na tyle genialnie abym zachwycała się nad nimi. Na plus w całym filmie muzyka, która została bardzo dobrze dobrana.
     Pomimo, że film jest całkiem dobry, nie zasługuje na więcej niż miano "średniaka". Widziałam już dużo więcej produkcji, które były zrobione o wiele lepiej i również dawały do myślenia. Można obejrzeć ot tak gdy nie ma się nic lepszego w planach.
     Moja ocena: 5/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails